Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ.

Στο ποδόσφαιρο πέρα από τις πολλές και όμορφες στιγμές υπάρχουν και οι δύσκολες και οι άσχημες στιγμές. Μία τέτοια είχα και εγώ, αγωνιζόμενος  ως τερματοφύλακας στην ομάδα του Αία Χαλκίδας που αγωνίζεται στην Γ΄ κατηγορία της  Ε.Π.Σ. Ευβοίας. Στην τελευταία φάση της προτελευταίας αγωνιστικής  τραυματίστηκα και έπαθα ρήξη πρόσθιου χιαστού. Εχθές, Πέμπτη 7 Απριλίου χειρουργήθηκα σε κλινική στην Αθήνα.
Είμαι όμως ένας πολύ τυχερός ερασιτέχνης ποδοσφαιριστής, διότι....

ανήκω σε έναν σύλλογο που κυρίαρχο ρόλο  παίζουν οι ανθρώπινες σχέσεις. Έτσι από την πρώτη στιγμή όλοι οι άνθρωποι του Αία με στήριξαν και ήταν κοντά μου. Όλα τα έξοδα των ιατρών, της νοσηλείας μου και της χειρουργικής μου επέμβασης τα ανέλαβε η ομάδα μου.
 Με αυτή μου την επιστολή θέλω και νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια την ομάδα του Αία Χαλκίδας για την βοήθειά τους. Είναι μια κίνηση που δεν τη συναντάμε πολλές φορές, ακόμα και σε ομάδες μεγαλύτερης κατηγορίας και με μεγαλύτερη ιστορία, ειδικότερα στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα και τους ανθρώπους του Αία Χαλκίδας.
 

Αλέξανδρος Κεχαγιάς.
8-4-2016