Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Συνεχίστε

Κανένα πρόβλημα δεν δημιουργώ όπως δεν δημιούργησα και τα προηγούμενα χρόνια σε πρώην συνεργάτες μου. Δεν είναι στον χαρακτήρα μου αυτό που κάνουν αυτοί.
Μπορούν να συνεχίσουν να απειλούν, να γράφουν και να λένε ότι....
θέλουν.
Είναι άλλο να σχολιάζεις τα όσα ακούς και όσα βλέπεις στο κομάτι της ενημέρωσης και άλλο το να προσπαθείς με απειλές να σταματήσεις κάποια σχόλια.
Χρόνια τώρα δέχομαι τις ίδιες απειλές από πρόσωπα τα οποία αναλαμβάνουν μια θέση από την οποία πέρασα κι εγώ. Με μία διαφορά όμως.
Εγώ δεν χρησιμοποίησα ποτέ τα προσωπικά κανενός και αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά. 
Κλείνω το θέμα εδώ και ειλικρινά λυπάμαι για την συμπεριφορά δύο πρώην συνεργατών μου, οι οποίοι απέδειξαν πως πάντα ήταν πίσω από κάθε επίθεση προς το πρόσωπό μου και πάντα χρησιμοποιουσαν τρίτους γι αυτές τις επιθέσεις. 
Να είναι πάντα καλά και πάντα να κάνουν επιτυχίες στο χώρο της ενημέρωσης.