Σάββατο 18 Ιουνίου 2016

Η Δαλακα του ΓΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ στο sportsfeed

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΑΛΑΚΑ με τον προπονητή της Κώστα Μαρκόπουλο
Η 24χρονη Κατερινιώτισα, με 11.70 (-1,1) ήταν η ταχύτερη από όλες. Μπορεί να μην επανελαβε την πρωινή της...
επίδοση (11.52), ωστόσο όμως κατάφερε να πάρει τον πρώτο πανελλήνιο τίτλο της καριέρας της στα 100μ. «Είμαι πολύ χαρούμενη. Μπορεί η κούρσα μου να μην είχε καμία σχέση από την πρωινή γιατί έσφιξα πολύ, αλλά σίγουρα το χρυσό μου δίνει μεγάλη ικανοποίηση. Δεν μπορώ να πω ότι δουλέψαμε πάρα πολύ τις ταχύτητες, όσο για να το αλλάξουμε από 400μ. σε 100μ. δεν κρύβω ότι έχω αρχίσει και το σκέφτομαι. Απλά δεν περίμενα να κάνω τέτοιους χρόνους γιατί τα μικρότερα κομμάτια που δουλέψαμε φέτος ήταν το λιγότερο 200μ.» δήλωσε η Δαλάκα στο Sportsfeed και συμπλήρωσε. «Νομίζω πως επειδή δούλεψα πολλά κομμάτια φέτος με βοήθησε στο να γίνω πιο δυνατή στα μέτρα, ενώ στα συν είναι οτι διόρθωσα και την τεχνική μου. Ο σημερινός αγώνας μου δίνει αυτοπεποίθηση για την αυριανή συμμετοχή μου, όπου δεδομένου ότι έχω γίνει γρηγορότερη θέλω να τα πάω ακόμα καλύτερα στα εμπόδια».