Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ-ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Έχω γράψει πολλές φορές για τους εκπαιδευτικούς του 2ου Δημοτικού Σχολείου Βασιλικού, τους οποίους γνωρίζω εδώ και 10 χρόνια, αλλά επιτρέψτε μου σήμερα να κάνω μία ακόμη αναφορά.
Παρακολούθησα την γιορτή η οποία ήταν αφιερωμένη στην επέτειο της 28ης Οκτωβρίου και πραγματικά, θέλω να συγχαρώ τον υποδιευθυντή κύριο Γρηγόρη Ζιόγκο και όλους τους εκπαιδευτικούς, για την άψογη οργάνωση και παρουσίαση της εκδήλωσης, αλλά ιδιαίτερα τον δάσκαλο κύριο Γιάννη Νταβέλη ο οποίος στην ομιλία του είπε ιστορικές ....
αλήθειες, αλλά και αλήθειες που έχουν να κάνουν με το σήμερα.

 Για μια ακόμη φορά ο κύριος Νταβέλης καταχειροκροτήθηκε από τους γονείς σε πολλά σημεία της ομιλίας του και στο τέλος δεν ήταν λίγοι, αυτοί που του έσφιξαν το χέρι και τον ευχαρίστησαν γιατί είπε αυτά που ο καθένας μας θέλει να πει.



Συγχαρητήρια και στην κυρία Χαρά Λεοντάρη την δασκάλα της μουσικής η οποία μαζί με τα παιδιά "έντυσαν" μουσικά την όλη εκδήλωση.





Ας μου επιτρέψουν όμως να κάνω μια αναφορά σ΄ εναν δάσκαλο, σ΄ έναν ΑΝΘΡΩΠΟ, ο οποίος αν δεν κάνω λάθος, για πρώτη φορά απουσίαζε από εκδήλωση του σχολείου. 
Ο κύριος Γιάννης Αρνής ο διευθυντής του 2ου δημοτικού Βασιλικού δεν ήταν εκεί κι εγώ αισθάνθηκα την απουσία του. ένα πρόβλημα υγείας τον κρατάει για λίγες μέρες μακρυά από το σχολείο και του ευχόμαστε περαστικά και σύντομα κοντά στα παιδιά του, αφού παιδιά του είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Δημοτικού Βασιλικού.
Προσωπικά του εύχομαι περαστικά και ας μου επιτραπεί να του αφιερώσω τις φωτογραφίες από την εκδήλωση, τις οποίες σε λίγο θα ανεβάσω.
Χρόνια Πολλά