Παρασκευή 27 Οκτωβρίου 2017

Πρόταση για ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ

 Επιχειρηματίας:  
"Δεν συζητώ και δεν κάνω καμιά διαπραγμάτευση με κανέναν. Είμαι έτοιμος να καταθέσω την πρότασή μου για τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, αλλά με την προϋπόθεση πως θα αναλάβω την ομάδα με καθαρά βιβλία και χωρίς ούτε μια λέξη γραμμένη σ΄ αυτά. Απαραίτητη προϋπόθεση να αναλάβουν την ευθύνη για τις πράξεις τους οι μέχρι τώρα διοικούντες.
Ας πάνε την ομάδα σε Γενική Συνέλευση, ας δεσμευθούν εκεί πως αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους οι διοικούντες και σε μία εβδομάδα θα ξαναπάμε σε Γενική Συνέλευση, όπου και θα καταθέσω το δικό μου πλάνο για την ομάδα. Αν αυτό εγκριθεί από την Γενική Συνέλευση την επομένη πιάνουμε δουλειά με τους συνεργάτες μου και με στόχο ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ να βαδίσει σε ....
άλλα μονοπάτια και μέσα σε μια 3ετία να μιλούν όλοι γι΄ αυτή την ομάδα με τα καλύτερα λόγια. Το παιχνίδι του παπά δεν το έχω παίξει ποτέ, δεν παίζω στοίχημα, δεν μ΄ αρέσει το κρυφτό και δεν μ΄ αρέσει να μοιράζω λεφτά, για να παριστάνω τον πρόεδρο και άλλοι να πίνουν και να τρώνε στην υγειά μου. Δεν θα υποσχεθώ τίποτα και δεν περιμένω να μου υποσχεθούν πως δεν θα με βρίζουν.
Έχω γερό στομάχι και μ΄ αρέσει να ξεκινώ από το μηδέν και να τα καταφέρνω.
Στο ποδόσφαιρο δηλώνουν πολλοί μάγκες, αλλά με τα χρήματα των άλλων. Έτσι ο καθένας λέει πως είναι μάγκας. Εγώ και οι συνεργάτες μου, δεν θα κάνουμε κανέναν μάγκα.
Μάγκες θα είναι μόνο αυτοί που ματώνουν για την ομάδα. Μάγκας θα είναι αυτός που πληρώνει εισιτήριο, για να στηρίξει την ομάδα και όχι αυτός που περιμένει να πάρει το μηνιάτικό του. Αυτός είναι υπάλληλος. Αυτός παρέχει υπηρεσία έναντι αμοιβής κι αν δεν του κάνουμε φεύγει, αν δεν μας κάνει τον αντικαθιστούμε.
Οι σημερινοί διοικούντες, πήγαν να γίνουν μάγκες και υποσχόταν τα πάντα. Στην δική τους περίπτωση κάποιοι έγιναν μάγκες αφού πληρώθηκαν καλά και οι διοικούντες, ψάχνουν τρόπο για να φύγουν.
Η δική μου παρέα συνεργατών, γνωρίζει πως ο ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ έχει πολλούς φίλους. Αυτούς τους πολλούς φίλους, θα τους έχουμε δίπλα μας.
Προτείνουμε μια καθαρή λύση κι αν όλα ακολουθήσουν την διαδρομή που προτείνουμε, τότε εκπρόσωπός μας θα πάρει τον λόγο στην Γενική Συνέλευση, η οποία θα είναι ανοιχτή για όλους και θα καταθέσει την πρόταση.
Προπονητές, ποδοσφαιριστές και όσοι έχουν κάποια συμφωνία-συνεργασία με τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα και σίγουρα δεν θα τους ζητήσουμε επιστολή στήριξης για να τους πληρώσουμε. Εμείς θα στηρίξουμε τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και όποιον θα τιμήσει την φανέλα και την ιστορία της ομάδας, αλλά και τον κάθε φίλαθλο ο οποίος θα πάρει την οικογένειά του και θα έρθει στο γήπεδο.
Περιμένουμε από την διοίκηση να δρομολογήσει τις εξελίξεις και ευχόμαστε να μην είναι καταδικαστικές για την ομάδα".