Τετάρτη 5 Ιουνίου 2019

Νικολέτα Πολυχρονου

Πριν τις εκλογές άκουγα υποψήφιους απο διάφορους συνδυασμούς να λένε " Δεν με ενδιαφέρει αν δεν εκλεγω πιστεύω στο όραμα του αρχηγού του συνδυασμού μου και αγαπώ τον τόπο μου και θέλω να τον βοηθήσω "
Και ξαφνικά μαθαίνω πως πολλοί από....
αυτούς έχουν αρχίσει να ψάχνουν τους σταυρούς τους μήπως και εκλέγονται....
Φιλαράκια μου με όλο τον σεβασμό που σας έχω σε όποια παράταξη και αν είστε σας πληροφορώ πως ίσως και εγώ αν το ψάξω από 500 πάω 600 έ και;;;;; τη;;;;;;
Αν λοιπόν όλοι εμείς που δεν εκλεγηκαμε σε όποιον  δήμο και σε όποιον  συνδυασμό ήμασταν σε αυτή την χώρα.... πηγαίναμε και λέγαμε " ήμαστε εδώ εθελοντικά και αφιλοκερδώς να βοηθήσουμε" , όλοι θα το δέχονταν και έτσι θα φτιάχναμε την ομορφότερη χώρα που υπάρχει....
Άντε να σας δω από αύριο πόσους θα μετρήσω εθελοντές και πόσους να τρέχετε για την καρέκλα ....
Με όλο τον σεβασμό στο πρόσωπο σας. 
Νικολέτα Πολυχρονου