Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου 2021

Καλημέρα

 - Φίλες και φίλοι αναγνώστες καλή σας μέρα και να είσθε καλά στην υγεία σας. Ψυχραιμία και να ξέρετε πως υπάρχουν και τα ωραία στην ζωή.
Έχετε την ευκαιρία ν΄ ακούτε καθημερινά τον ραδιοφωνατζή και την ραδιοφωνατζού να ρίχνουν καθημερινά χολή εναντίον του Φάνη, της Έλενας και της ΝΔ, μαζί με αυτούς που έχουν απωθημένα.
Κάθε πικραμένος λέει εκεί την κοτσάνα του και νομίζει πως αυτός είναι ο ειδικός.
Πάντως όλες και όλοι τους τις μέρες που καιγόταν η Εύβοια ήταν σε διακοπές και τώρα βγάζουν γλώσσα.
Βρίζουν και ρίχνουν λάσπη στον Φάνη και αυτός από.... δημοτικός σύμβουλος, έγινε αντιπεριφερειάρχης και τώρα περιφερειάρχης, έχοντας ως αντιπάλους εκτός των άλλων και τα μεγάλα πολιτικά μεγέθη την κυρία Μπατζελή και τον κ. Αναγνωστάκη.
Βρίζουν και ρίχνουν λάσπη στην κυρία Βάκα, η οποία εκλέχθηκε δήμαρχος έχοντας αντιπάλους τους ανίκητους όπως έλεγαν Παγώνη και Καθαροσπόρη.
Συνεχίστε λοιπόν και να ξέρετε πως θα είσθε πάντα μειοψηφία. 

- Το σχέδιο με τους 10 πυλώνες για την Βόρεια Εύβοια


- Το 2023 θα είναι χρονιά εκλογών και μέχρι τότε η Περιφέρεια θα δείξει τι έχει κάνει για την Βόρεια Εύβοια και η κυβέρνηση της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ θα είναι περήφανη, αφού θα έχει καταφέρει πολλά. Τώρα τα χώνουν πολλοί για την επιλογή Μπένου, αλλά το 2023 θα διαπιστώσετε πως θα πούνε: "Η ΝΔ ήταν ανίκανη. Όλα τα έκανε ο Μπένος"!! Αυτοί είσθε και γι΄ αυτό κάθε φορά είσθε στον πάτο!!!

- Κύριε Γιώργο μπορείς να λες ότι θέλεις. Εγώ θα σ΄ αγαπώ και θα εύχομαι τα καλύτερα για σένα και την οικογένειά σου. Μην ξεχνάς κύριε Γιώργο πως εγώ δεν ήμουν ποτέ με κάποιο στρατόπεδο. Έχω το δικό μου και αυτό μου αρκεί.