Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

Σχόλιο αναγνώστη


Φίλε μου γεια σου, χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη
Το μήνυμά μου αυτή τη φορά δεν έχει ποδοσφαιρικό χαρακτήρα αλλά κοινωνικό, σχετικά με το παρακάτω άρθρο σου: http:/apopsignomi.blogspot.com/2009/04/blog-post 7304.html.
Έχεις απόλυτο δίκιο με αυτά που γράφεις, απλά θα ήθελα να συμπληρώσω και εγώ κάτι που είμαι έξω από το χορό, μιας και εδώ στη Κύμη δεν έχουμε τη πολυτέλεια να πιάνουμε τα τοπικά κανάλια της Χαλκίδας.
Έχει σκεφτεί κανείς ιδιοκτήτης αυτών των καναλιών τι ακροαματικότητα θα είχαν αν είχαν αναμεταδότες στο Αλιβέρι ή στην Οκτωνιά ή δεν ξέρω που αλλού δεν έχουν;
Το λέω αυτό γιατί στην ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας υπάρχει ένας σχετικός κορεσμός λόγω των πολλών μικρών ή μεγάλων καναλιών.
Στη περιοχή της Κύμης αυτή τη στιγμή πιάνουμε 8 Ελληνικά κανάλια και αυτά όχι όλα καθαρά.
Φαντάζεσαι, φίλε μου, τι ακροαματικότητα θα είχε αν αύριο πρωί έβγαινε στον αέρα της περιοχής ένα τοπικό κανάλι;
Πίστεψέ με, θα ξεπερνούσε κάθε προσδοκία, άσε που θα έπαιρνε ένα σημαντικό κομμάτι της διαφημιστικής πίτας που θα έβγαζε ένα μέρος των εξόδων του αναμεταδότη.
Ας μη ξεχνάμε και ειδικά το καλοκαίρι ότι εδώ στη Κύμη η ζωή είναι και πολύ έντονη από εκδηλώσεις και γεγονότα, ανάβαση, bits soccer, drift show, διάφορα τουρνουά μπάσκετ και άλλα πολλά…. Ποιο κανάλι δεν θα ήθελε να είχε το πρώτο λόγο σε αυτά;
Γι` αυτό, φίλε μου, πρότεινέ το εκεί κάπου, δώσε την ιδέα και να είσαι σίγουρος ότι ο κόσμος της Κύμης και όχι μόνο θα εκτιμήσει και θα χαρεί όσο τίποτα αν κάποια στιγμή έβλεπε στο σπίτι του ένα κανάλι της Χαλίδας.
Ευχαριστώ για το χρόνο σου.
Καλό απόγευμα και καλό κουράγιο στη προσπάθειά σου.