Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Κωνσταντινος Κουτουλης

Απάντηση

Αγαπητέ Στέλιο,
Μέσα σε αυτό το θολό τοπίο, ποιό μύνημα αισιοδοξίας περιμένεις?
Τι να σχολιάσω, τι να πω? Τα κριτήρια με τα οποία γίνονται οι επιλογές των υποψηφίων?
Την απομόνωση που επιβάλλουν οι ιθύνοντες?
Την επικειμένη άλωση της πόλης μου από ανήθικους και ανίκανους? Από εξουσιομανείς μωροφιλόδοξους?
Τι? Δεν μου επιτρέπεται να ανοιχτώ, δεν ......
μου επιτρέπει η συνείδηση μου να μιλήσω τώρα σεβόμενος θεσμούς και αξίες. Δυστυχώς, κάποιοι από εμάς θα καταλήξουμε να στηρίζουμε ανθρώπους που θα πιθανολογούμε ότι θα κάνουν το λιγότερο κακό στην Αρτάκη μας.
Και τα λέω αυτά με πόνο ψυχής και εκφράζοντας πολλούς Αρτακιανούς. Ας ελπίσουμε μήπως αλλάξει κάτι την τελευταία στιγμή... Αφουγκράσου και δώσε προσοχή στα ονόματα που ακούγονται και σχολίασε τα μόνος σου...
Εγώ τι να πω...
Η κάλπη θα δείξει ποιός είχε δίκιο και ποιός άδικο...


Με τιμή
Κώστας Κουτουλής