Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ κ. ΔΟ-------

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
 ΓΙΑ ------------- Α.Ε.Β.Ε


Aπευθύνομαι σε σας, προκειμένου να διαμαρτυρηθώ έντονα, για την παντελή απουσία ευθύνης, αξιοπιστίας , συνείδησης ,επαγγελματισμού και υποχρέωσης προς τον πελάτη, των εργαζομένων της f---------- και της αντιπροσώπου εταιρίας πωλήσεων, ---------------ΑΒΕΕ.
Το αυτοκίνητο (ford kuga trend), παραγγέλθηκε από εμένα στις 18 Φεβρουαρίου 2010, σύμφωνα με το δελτίο παραγγελίας, το αυτοκίνητο έπρεπε να ....
παραδοθεί σε περίοδο τριών μηνών, αυτό δεν συνέβη ποτέ για λόγους εργοστασίου, κάτι που ανακάλυψα μετά από πολλές κλήσεις προς τον κ. ----------- και τον επιθεωρητή πωλήσεων της f------- κ.-------, γιατί κανείς δεν είχε την ευσυνειδησία να με ενημερώσει, όπως θα έπρεπε. Εν πάση περιπτώσει, τώρα το αυτοκίνητο είναι εδώ στην Ελλάδα από τις 21 Ιουλίου 2010, και ακόμη δεν έχει παραδοθεί σε μένα, λόγω οικονομικών προβλημάτων του κ.--------------, ο οποίος αδυνατεί να πληρώσει το αυτοκίνητο, έτσι ώστε να εκτελωνιστεί. Πρέπει να αναφέρουμε, ότι έχω ήδη δώσει το ποσό των 12.000.00 €, μετρητά, προκαταβολή.


Τώρα είμαι σε ένα σημείο όπου είμαι εξαιρετικά απογοητευμένος και θυμωμένος για την έλλειψη ενημέρωσης, για την απαράδεκτη αντιμετώπιση ,τα ψέματα και την κοροϊδία και απαιτώ το αυτοκίνητό μου ή επιστροφή των χρημάτων μου! Τονίζω, επίσης, το γεγονός ότι έχω ζητήσει από τους παραπάνω κυρίους από της 30 Αυγούστου, με επιστολή, εγγράφως τους λόγους μη παράδοσης του αυτοκινήτου, στην οποία δεν μπήκαν καν στον κόπο να απαντήσουν, καθώς και το αδικαιολόγητο γεγονός ότι τις τελευταίες ημέρες δεν απαντούν καν στις κλήσεις μου, ούτε καν ο κ.Β--------, γεν. διευθυντής πωλήσεων της F-------------- (στον οποίο έχω αφήσει πολλά μηνύματα ζητώντας να με καλέσει πίσω, διότι η κατάσταση είναι επείγουσα, αλλά μάταια).
Ελπίζω κάποιος από τους υπευθύνους και την F------------,αναλογιζόμενοι την δυσφήμιση που και οι ίδιοι σαν εταιρία υφίστανται ,να δώσουν κάποια λύση στο πρόβλημα, για το οποίο οι πελάτες δεν φέρουν καμία απολύτως ευθύνη. Αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν ανυποψίαστοι αγοραστές οι οποίοι ακόμα πηγαίνουν στον επίσημο αντιπρόσωπο της F-------- κ. ----------- χωρίς να γνωρίζουν τι τους περιμένει. Όφειλα να ενημερώσω, γιατί όλοι ξέρουμε σε τι εποχή ζούμε. Θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες κ ονόματα. Στην ίδια μοίρα με εμένα βρίσκονται τουλάχιστον 25 άλλοι άνθρωποι στους οποίους τρέχουν οι δόσεις κ δεν έχουν αυτοκίνητο.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
 
ΣΧΟΛΙΟ: ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΩΣ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ.