Σάββατο 7 Απριλίου 2012

ΛΑΪΝΙΩΤΗΣ ΑΓΗΣΙΛΑΟΣ

  ANAKOINΩΣΗ
                                                                                                                                                                                                                                                       
       Με συναίσθημα ευθύνης & μετά τα προ διμήνου θλιβερά γεγονότα που έλαβαν χώρα εις βάρος μου κατά την διάρκεια της  εκπομπής  ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΜΑΓΜΑΖΙΝΟ δυστυχώς από μέλος της ομάδος ΔΥΝΑΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ  τα οποία ασφαλώς δεν συνάδουν με το ήθος μου και ύφος μου , και φυσικά όχι με την ....

ψυχοσύνθεσή μου , μάλιστα προπομπός αυτού που θα επακολουθούσε  η Ανακοίνωση μου για την μη ανάμιξη μου σε chat με την ονομασία της   πρώην  εκπομπής    μου ,και αφού μη αποδεχόμενος όλα τα θλιβερά συμβάντα  ΑΠΟΧΩΡΩ  από κάθε αθλητική   δραστηριότητα της ομάδος με τίτλο ΔΥΝΑΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ευχόμενος πάντα για καλή πορεία στα αθλητικά δρώμενα του Νομού μας.
 Πολλές φορές είχα γράψει ότι η προαναφερόμενη ομάδα θα τα καταφέρει κάλλιστα και χωρίς εμένα και μάλιστα πολύ καλά!
Ευχαριστώ από καρδιάς τον Κο Μπατσακούτσα για την άριστη συνεργασία μας ευχόμενος καλή συνέχεια στο δύσκολο έργο του.
Ευχαριστώ φιλάθλους & παράγοντες για τον αλληλοσεβασμό που είχαμε , και θα κλείσω με μια φράση που πολλές φορές έχω αναφέρει στην <πένα>  φράση του αείμνηστου πατέρα μου ότι  ΟΣΟ ΖΕΙΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ!
 

Με εκτίμηση 
ΛΑΪΝΙΩΤΗΣ ΑΓΗΣΙΛΑΟΣ