Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Αναστάτωση σε Λέσβο και Λήμνο


Την οργή του ιδίου και αντιδράσεις σε Λέσβο και Λήμνο έχει προκαλέσει η απόφαση της Συγγρού να αποκλειστεί από τα ψηφοδέλτια του κόμματος το ιστορικό στέλεχος της ΝΔ Γιάννης Γιαννέλης. Ο επί χρόνια βουλευτής, που έμαθε για τον αποκλεισμό του στη διάρκεια προεκλογικής εκδήλωσής του στη Λήμνο, ζητά τώρα εξηγήσεις από τον πρόεδρο της ΝΔ Αντώνη Σαμαρά.

Σε δηλώσεις του, ο κ. Γιαννέλης τόνισε ότι «δεν ....
μπορεί να καταλάβει την αναξιοπρεπή συμπεριφορά σε βάρος του όταν μάλιστα αυτός περιλαμβάνεται στη λίστα των στελεχών του κόμματος που υποστήριξαν τον κ. Σαμαρά».

Ο ίδιος σημείωσε: «Υποψήφιος δήλωσα μετά από συνεννόησή μου με τον γενικό γραμματέα της Νέας Δημοκρατίας Ανδρέα Λυκουρέντζο. "Ξεκίνα και τρέξε" μου είπε και έτσι ξεκίνησα κι εγώ τον προεκλογικό μου αγώνα. Είμαι εξοργισμένος από τη σε βάρος μου συμπεριφορά, αλλά δε θα λειτουργήσω υπό καθεστώς οργής. Απαιτώ από τον άνθρωπο που στήριξα με την υπογραφή μου για να γίνει αρχηγός, από τον Αντώνη Σαμαρά, μια αξιοπρεπή εξήγηση. Απαιτώ αυτοί που ηγούνται της Νέας Δημοκρατίας να με αντιμετωπίσουν με αξιοπρέπεια».


Αντιδράσεις όμως προκλήθηκαν και από τους υπολοίπους συνυποψηφίους του κ. Γιαννέλλη στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στο νομό Λέσβου. Ο Παύλος Βογιατζής, πρώην νομάρχης Λέσβου με γραπτή ανακοίνωσή του το βράδυ της Τρίτης υποστήριξε πως η μη συμμετοχή του Γιάννη Γιαννέλη στο ψηφοδέλτιο «είναι βέβαιο ότι αποδυναμώνει το πλέον ισχυρό ψηφοδέλτιο των τελευταίων δεκαετιών, όπως είχε ομολογηθεί από όλους· προσωπικά, εκφράζω την έντονη δυσαρέσκειά μου για τον ξαφνικό και ανεξήγητο αυτό αποκλεισμό».


Έντονη δυσαρέσκεια εκφράζει και ο Κώστας Μουτζούρης πρώην πρύτανης του Μετσόβειου Πολυτεχνείου. Ο κ. Μουτζούρης μίλησε για αυταρχισμό από τα κεντρικά του κόμματος απέναντι σε ένα ιστορικό στέλεχος και πρότεινε να υπάρξει κοινό διάβημα των υποψηφίων βουλευτών ώστε να είναι υποψήφιος ο Γιάννης Γιαννέλης.


Ανάλογη παρέμβαση υπήρξε και από τρίτο υποψήφιο τον Δημήτρη Παπαγιαννίδη, απόστρατο ανώτατο αξιωματικό του Πολεμικού Ναυτικού. «Αισθάνομαι λύπη που ένα στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας όπως ο κ. Γιαννέλης βρέθηκε εκτός ψηφοδελτίου». 


Το μεσημέρι της Τετάρτης για το πρόβλημα που δημιουργήθηκε, συνεδριάζει προκειμένου να αποφασίσει να αντιδράσει η ΝΟΔΕ Λέσβου της Νέας Δημοκρατίας.