Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αγαπητέ αναγνώστη, δεν έχω το δικαίωμα να γράφω την άποψή μου;
Γιατί πρέπει να γράφω ότι μου λένε και όχι αυτό που πιστεύω;
Η ομάδα της ΑΡΤΑΚΗΣ ήταν και παραμένει στις ομάδες που συμπαθώ, αλλά αυτό δεν μου απαγορεύει να γράφω την άποψή μου.
Ο πρόεδρος της ομάδας ο κ. Μπλέτσας δεν είναι άσχετος και ξέρει πως αυτοί που του έσκαβαν τον λάκκο δεν ειναι δυνατόν να τον ....
αγάπησαν ξαφνικά. Τι έγραψα εγώ;
Απόρησα πως άνθρωποι οι οποίοι δεν είναι στην διοίκηση του ΑΟΝΑ, συζητούν με προπονητές!!!
Τί άλλο έγραψα; Ο κ. Πασσάς δεν ήταν πρόεδρος στον ΑΟΝΑ; Ήταν και δεν είναι ξαφνικό το ενδιαφέρον του για την ομάδα.
Αγαπητέ αναγνώστη, ας θυμηθούν όλοι τι συνεβαινε σχεδόν ένα χρόνο πριν. Τί έλεγαν τότε. Τα ξέχασαν;
Είχαν την ΑΡΤΑΚΗ μακριά από τις πρώτες θέσεις. Ο κ. Μπλέτσας την έφερε να διεκδικεί το πρωτάθλημα το οποίο η ομάδα το έχασε, όταν κάποιοι έβαλαν το χεράκι τους και δημιούργησαν κλίκες, ώστε να αναλάβουν αυτοί τα ηνία και να πάρουν το πρωτάθλημα!! Το αποτέλεσμα γνωστό σε όλους.
Αγαπητέ αναγνώστη, κατά την άποψή μου ο κ. Μπλέτσας θα πρέπει να προσέξει και να σκεφτεί πολλά πριν αποφασίσει την συμμετοχή του στην νέα διοίκηση του ΑΟΝ ΑΡΤΑΚΗΣ.