Σάββατο 9 Ιουνίου 2012

Γιάννη μου, τι πάθαμε!!!!

Εγώ με παιχνιδάκια δεν ξέρω να παίζω. Οι κορούλες μου, οι οποίες είναι μικρές στην ηλικία παίζουν με τα κουβαδάκια τους στην θάλασσα, αλλά έχουν άποψη, ακόμη και για τα παιχνίδια!!!
Δεν περιμένουν να πάρουν το χρίσμα του ΠΑΣΟΚ, για να πάνε να διεκδικήσουν τον ΔΗΜΟ ΚΥΜΗΣ - ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ!! Θα σας εξηγήσω και τον λόγο.
Είναι δυνατόν να λες πως είσαι πολιτικός, να θέλεις να είσαι υποψήφιος δήμαρχος και σε μια εποχή που το ΠΑΣΟΚ του Γιωργάκη είχε ....
πιάσει πάτο, εσύ να ζητάς χρίσμα απο το ΠΑΣΟΚ;;;;
Τι ιδέα ήταν αυτή που είχες Γιάννη μου;
Εσύ και η Καράπα το κάνατε αυτό. Άλλος δεν νομίζω πως θα το έκανε!!!
Γιάννη μου, τι πάθαμε!!! Θυμάμαι καλά ή κάνω λάθος Γιάννη μου;
Ήρθες 4ος στις εκλογές ναι ή όχι;;;
Ούτε να τον θυμάσαι αυτόν τον εφιάλτη δεν θα θέλεις Γιάννη μου, αλλά αφού τα θέλεις, εδώ είμαι εγώ!!
Έχεις πόνο σύντροφε, αλλά τι σου φταίει ο Δήμος και οι δημότες;
Γιάννη μου, τι έκανες εσύ για τον Ταμυναϊκό μέχρι σήμερα;
Που ήσουν Γιάννη μου να βοηθήσεις;
Άσε τον κακό Θωμά και μίλησέ μας για τον καλό Σαγιάννη, Γιάννη μου!!!
Γιάννη μου, αν θέλεις άκουσέ με.
Κάνε τον σταυρό σου, να σε βοηθήσει ο θεός να μην είσαι και πάλι υποψήφιος δήμαρχος και αντίπαλος του Θωμά!!!
Δείξε ανωτερότητα. Πάρε παράδειγμα από τον κύριο Μπενάκη!! Επικεφαλής του ψηφοδελτίου θα είναι γυναίκα και δεν θα εκτεθεί ο κ. Μπενάκης!!!
Φαντάσου Γιάννη μου να σε δω κι εσένα σ΄ αυτό το ψηφοδέλτιο!!!
Θυμάσαι τι έλεγες και τι έλεγαν για σένα, έτσι;;;;;
Αν δεν θυμάσαι δεν πειράζει, εδώ είμαι εγώ!!
Και κάτι τελευταίο Γιάννη μου!!
Θα ¨ανακαλύψεις¨ τι χορηγίες και ενισχύσεις μοίραζε η ΔΕΗ και σε ποιούς και δεν σ΄ ενοχλούσε καθόλου;;;;