Τρίτη 12 Ιουνίου 2012

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Γιάννη μου, παίζει κι αυτό το θέμα. Στη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ μας όλα επιτρέπονται. Εγώ δεν έχω καμιά αντίρρηση. Κάνε ότι θέλεις, αλλά θα επιτρέψεις να γράφω κι εγώ την άποψή μου!!
Έτσι δεν είναι Γιάννη μου;
Εγώ Γιάννη μου δεν γράφω ποτέ κάτι το οποίο δεν μπορώ να το αποδείξω.
Αν λοιπόν πιστεύεις πως άδικα γράφω τα όσα γράφω, κάνε και μήνυση δεν μ΄ ενοχλεί καθόλου.
Θα χαρώ να βρεθούμε ο ένας απέναντι στον άλλον, έστω και στις αίθουσες των δικαστηρίων!!
Γιάννη μου, ξεφούσκωσε το θέμα που.....
πήγες να σηκώσεις ψηλά και τώρα πρέπει να βρείς άλλο θέμα.
Εγώ θα σε βοηθήσω.
Ο Δήμος Κύμης Αλιβερίου θα υποδεχτεί αγώνες μπάσκετ πανελληνίου πρωταθλήματος νεανίδων στο κλειστό της Κύμης!!!
Γιάννη μου, αυτό κι αν είναι σκάνδαλο. Γιατί στην Κύμη και όχι στο Αλιβέρι;
Ποιός φταίει και δεν έχει κλειστό γυμναστήριο το Αλιβέρι; Γιατί ο Θωμάς στον ένα χρόνο που είναι δήμαρχος δεν έκανε αυτό που δεν έκαναν χρόνια πριν ¨οι δήμαρχοι σύντροφοί σου¨;;
Γιάννη μου, αν σου πούνε πως ο Θωμάς τελειώνει την κατασκευή του κλειστού μέσα στο 2012, μη δαγκωθείς. Πέρνα στην αντεπίθεση Γιάννη μου!!
Είναι σκάνδαλο, αφου ο Θωμάς είχε την ικανότητα να αλλάξει τις ημερομηνίες ακόμη και του Πανελληνίου πρωταθλήματος και να γίνουν τα Χριστούγεννα στο Αλιβέρι!!!
Γιάννη μου, είναι ή όχι σκανδαλο;;;