Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Αυτό το blog δεν είναι κανενός. Είναι ¨εκτός ελέγχου¨ και το ξέρουν όλοι. 
Δεν μπορεί κανείς να υποδείξει το τι θα γράφουμε και πως θα το γράφουμε.
Θέλω να ενημερώσω τους αναγνώστες πως όσο κι αν ....
προσπαθήσουν κάποιοι να μας καθοδηγούν εκεί που θέλουν, δεν θα τα καταφέρουν.
Είμαι καλός και δεν πουλάω τους συνεργάτες μου, ούτε τους αδειάζω.
Δεν έχω όμως αφεντικά γιατί δεν είμαι δούλος.
Όταν πιστεύω σε κάποιον, μπορώ να γράφω και να τον στηρίζω, χρόνια ολόκληρα.
Μέχρι εκεί όμως. Γουστάρω και κάνω αυτό που ξέρω.
Όταν αυτό το γουστάρω, κάποιοι το θέλουν υποχρέωση ή ακόμη χειρότερα, θεωρούν πως θα με πατήσουν για να περάσουν, κάνουν λάθος.
Όσοι συνεργάσθηκαν μαζί μου ξέρουν πως μπορώ να γράφω ατελείωτες ώρες, όπως και να μιλάω για ώρες, αρκεί να μην έχω υποβολείς!!!
Συνεχίζω......
Έρχονται τα καλύτερα...