Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Ο κ. Σεφερλής

Θέλησε να κάνει επίδειξη μαγκιάς ο κ. Χρήστος Σεφερλής ραδιοφωνατζής στον 96,5 και άρχισε να φωνάζει και να απειλεί χθες στο γήπεδο της ΑΜΑΡΥΝΘΟΥ, γιατί λέει δεν του αρέσουν αυτά που γράφω για τον ίδιο!!!
Κύριε Σεφερλή, σας ευχαριστώ και για τις βρισιές και για τις απειλές!!
Λυπάμαι μόνο για τους ανθρώπους του 96,5 οι οποίοι σας ....
έχουν εκεί για να κάνουν την δουλειά τους προφανώς οι άνθρωποι. Να ξέρετε πάντως πως όταν είσθε στα γήπεδα δεν είσθε ως πρόσωπο, αλλά ως εκπρόσωπος ενός Μέσου Ενημέρωσης και φυσικά με την άδεια της διοργανώτριας αρχής.
Αν τους αρέσει αυτή η συμπεριφορά, να σας χαίρονται. Κύριε Σεφερλή εγώ θα συνεχίσω να γράφω τα σχόλιά μου όσο σας ακούω μέσα από μια δημόσια συχνότητα, όπως γράφω για όλους.
Δεν έγραψα ποτέ γι  αυτά που λέτε στο σπίτι σας ή ιδιωτικά!!
Κύριε Σεφερλή εγώ δεν στέλνω χυδαία μηνύματα, ούτε χαρακτηρίζω με τα χειρότερα συναδέλφους μου για να παριστάνω εγώ τον καλό.
Αυτά τα κάνουν άλλοι και τους ξέρουν καλά στον 96,5.
Λυπάμαι ειλικρινά για την συμπεριφορά σας, αλλά για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα τίποτα καλύτερο από εσάς. 
Κύριε Σεφερλή, θα συνεχίσω να γράφω και να ξέρετε πως θα γράφω γι΄ αυτά που ακούω και δεν θα γίνω ρουφιάνος ή τσάτσος.
Ο 96,5 και η ΕΠΣΕ εύχομαι όχι μόνο να σας έχουν υπό την προστασία τους, αλλά στο τέλος της χρονιάς να σας βραβεύσουν, ως τον καλύτερο ραδιοσχολιαστή!!!