Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Καλημέρα κ. Βαγγέλη

Εδώ είμαι κύριε Βαγγέλη, αλλά έχω την ατυχία να μην είμαι ούτε συνταξιούχος, ούτε και υπάλληλος Δήμου ταυτόχρονα!!!
Υβριστής είσαι και το ξέρεις και θ΄αναγκασθείς για μια ακόμη φορά να ζητήσεις συγνώμη!!
Έρχεται η ώρα να μας πεις πως γίνεται όταν.....
κάποιος είναι συνταξιούχος, να μπορεί να κάνει αίτηση στο Δήμο για να προσληφθεί και να τα καταφέρνει!!!
Αν αυτό δεν είναι λαμογιά κύριε Βαγγέλη μας, τότε ποιό είναι;;;;
Αν κύριε Βαγγέλη μας θέλεις να μιλήσουμε για προσωπικά θέματα, να το κάνεις μόνος σου. Εγώ με τα οικογενειακά σου δεν θ΄ ασχοληθώ ποτέ και το ξέρεις.
Μπορώ να σ΄ αντιμετωπίσω και ως ρουφιανάκο και ως συκοφάντη και ως κωλοτούμπα!!!
Καλή σου μέρα και σύντομα αφού μυαλό δεν βάζεις θα διαπιστώσεις πως εγώ αν δεν έχω στοιχεία δεν γράφω τίποτα.
Κύριε Βαγγέλη μας, μ΄ αρέσει που σ΄ ενοχλούν τώρα αυτοί που σε βοήθησαν να έχεις και μισθό και σύνταξη!!!!
Καλή σου μέρα.