Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Δεν μ΄ ενοχλεί

Δεν μ΄ ενοχλεί η άποψη των άλλων για μένα. Ας λένε όσα θέλουν κι ας γράφουν επίσης όσα θέλουν. Δεν γουστάρω όμως να γράφουν κάτι και να το χρεώνουν και στους άλλους.
Αυτό είναι μια τακτική την οποία χρησιμοποιούν άνθρωποι οι οποίοι θέλουν να παριστάνουν τους κάποιους ενώ δεν είναι και φυσικά φροντίζουν να τους έχουν όλους στην κόντρα, ώστε να επιβιώνουν αυτοί.
Στον ΕΥΡΙΠΟ 90 ξεκίνησε μια προσπάθεια και ήμουν από τους .....
λίγους που δεν σχολίασα αρνητικά και μάλιστα σε κατ΄ιδίαν συζητήσεις έκανα και κάποιες παρατηρήσεις.
Κάναμε πλακίτσα μεταξύ μας, όπως και με τους συντελεστές του ΔΥΝΑΤΑ & ΑΘΛΗΤΙΚΑ του 96,5.
Ξαφνικά είχαμε φουρτούνες, χωρίς λόγο και αιτία. Κάποιοι είχαν προβλήματα με άλλους και άρχισαν να βλέπουν φαντάσματα.
Κάποιος από τον ΕΥΡΙΠΟ έιχε πρόβλημα με κάποιον από τον 96,5 το οποίο όμως είχε κάνει γαργάρα όταν μπαινόβγαινε στο Εργατικό Κέντρο!!!
Αυτός ο άνθρωπος κατάφερε να δημιουργήσει θέμα ανάμεσα σε μένα και σε ανθρώπους του ΕΥΡΙΠΟΥ και του 96,5!! Μέχρι ένα βαθμό τα κατάφερε, αλλά δεν κατάφερε να το ολοκληρώσει αφού ποτέ δεν τελειώνει ότι αρχίζει.
Εγώ τον καταλαβαίνω και σύντομα θα του αποδείξω πως η πρακτικές του δεν οδηγούν πουθενά.
Έμπλεξε και την εφημερίδα χωρίς να ξέρει τι ακριβώς έχει πει ο εκδότης της εφημερίδας με τα άλλα παιδιά.
Έφτασε σε σημείο να γράψει πως εγώ τηλεφώνησα στον Δήμαρχο!!!
Ποιόν Δήμαρχο άραγε;
Σ΄ εμένα τηλεφώνησε αυτός ο κύριος και μου είπε για τις φωτογραφίες!!
Του είπα πως το θέμα δεν με αφορά και τον παρέπεμψα στα τηλέφωνα της εφημερίδας. Αυτό ήταν όλο.
Προσωπικά έχω το ΟΚ για να πάρω φωτογραφίες και δεν είναι λίγες οι φορές που συζητάμε για τους αγώνες με τους κυρίους που πάνε στα γήπεδα.
Φαίνεται πως αυτό δεν το άντεχε και προσπαθεί με κάθε τρόπο να μας έχει στην κόντρα.
Το θέμα κλείνει για μένα εδώ.
Του εύχομαι απο την καρδιά μου να είναι ο καλύτερος ραδιοφωνατζής, ο καλύτερος αθλητικογράφος και ο καλύτερος σε ότι κάνει.
Δυστυχώς κατάφερε να παρασύρει εναν άνθρωπο για τον οποίο ειλικρινά λυπάμαι, αφού παρασύρθηκε για μια ακόμη φορά και για τον οποίο δεν είχα σκοπό να συνεχίσω να γράφω. Κάναμε πλάκα πολλές φορές και το ξέρει. Δεν του φταίω εγώ σε τίποτα. Έχουμε και οι δύο εγγόνια και δεν ήμαστε παιδάκια για να παίζουμε τα παιχνιδάκια άλλων. Ελπίζω σήμερα να κατάλαβε τα παντα.
Εύχομαι στους παραγωγούς των αθλητικών εκπομπών του ΕΥΡΙΠΟΥ 90 καλή συνέχεια και μακρυά από προβοκάτορες.