Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;

Δεν συνηθίζω λεβέντες μου να τηλεφωνώ σε δημάρχους και φυσικά δεν έχω πάρει φωτογραφία από κανέναν για το δικό μου blog.
Θα γράφω πάντα την άποψή μου και δεν βρίζω.
Κύριε Δαλιάννη, κύριε Αβερκιάδη, κύριε Πίσχινα, κύριε Λαϊνιώτη, κύριε Ροκάκη λυπάμαι ειλικρινά αλλά εσείς μπλέξατε με.... 
κομπλεξικούς, ενώ ξεκινήσατε μια χαρά.
Κάποιοι από εσάς ξέρουν πως εγώ δεν έχω κάνει καμία συμφωνία. Τις όποιες συμφωνίες τις κάνατε με την εφημερίδα και όχι με εμένα.
Οι κύριοι Κατσαμάγκος και Κατσαρός, δεν ήταν στην ομάδα σας τότε. Ήρθαν μετά ¨για να σας φροντίσουν.
Προσωπικά χάρηκα με την ανακοίνωση, γιατί έπεσαν οι μάσκες. Μια ερώτηση απλή.
Την υπογράφετε κι εσείς αυτή την ανακοίνωση;
Κύριε Κατσαμάγκο και κύριε Κατσαρέ, το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε;