Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

«Εδώ είναι η οικογένειά μου» είπε ο Διαμαντίδης

«Εδώ είναι η οικογένειά μου» είπε ο ΔιαμαντίδηςΑλβέρτης: «Υποχρέωσή μας»


 Ο αρχηγός του Παναθηναϊκού, Δημήτρης Διαμαντίδης σήκωσε το 34ο πρωτάθλημα στην ιστορία των Πρασίνων και προανήγγειλε την παραμονή του στο Τριφύλλι και τη νέα σεζόν λέγοντας χαρακτηριστικά: «Που να πάω; Εδώ είναι η οικογένειά μου...».
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Διαμαντίδη:
«Η γεύση είναι ευχάριστη. Η χρονιά είχε τα πάνω αλλά και τα κάτω της. Σε μια ομάδα δεν γίνεται να είσαι συνέχεια στο πικ της....
απόδοσης σου, οπότε είναι φυσιολογικό. Συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου, στον προπονητή μου, στη διοίκηση και στον κόσμο της ομάδας.Τελείωσε μια δύσκολη χρονιά και συνεχίζουμε.
Παίζαμε με μια πολύ καλή ομάδα, έχει χαρακτήρα, έχει ποιότητα, ήταν πολύ δύσκολο και έχουμε απεριόριστο σεβασμό στον αντίπαλο. Η σειρά ήταν περίεργη γιατί είχε εναλλαγές.

Φυσικά εδώ και του χρόνου. Που να πάω, εδώ είναι η οικογένειά μου».

Φραγκίσκος Αλβέρτης: «Είμαι υπερήφανος»
«Δεν ήταν όνειρο, ήταν υποχρέωση για μας. Είμαι περήφανος που με τη συμπαράσταση της οικογένειας Γιαννακόπουλου και του κόσμου του Παναθηναϊκού, ξεπεράσαμε τα προβλήματα που είχαμε και φτάσαμε σε αυτό που θέλαμε», είπε μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος ο τεχνικός των «πράσινων».

Κι αφού ευχαρίστησε τους παίκτες και τους Θανάση και Δημήτρη Γιαννακόπουλο, σημείωσε χαρακτηριστικά: «Ο Παναθηναϊκός δεν σταματάει σε ένα χαμένο ή ένα κερδισμένο ματς, σε ένα χαμένο ή κερδισμένο πρωτάθλημα. Συνεχίζει πάντα μπροστά. Σ’ αυτή τη σειρά έδειξε πάλι το μαχητικό του πνεύμα και δικαιολόγησε την παράδοση τόσων χρόνων που έχει φτιάξει στο ελληνικό μπάσκετ».

Γιόνας Ματσιούλις: «Απίστευτο συναίσθημα»

«Ήταν ένα πολύ δύσκολο πρωτάθλημα. Με τον τρόπο που εξελίχθηκε κυρίως. Έπρεπε να σπάσουμε την έδρα του Ολυμπιακού. Κατά το ήμισυ το πρωτάθλημα κρίθηκε στον τέταρτο τελικό στο ΣΕΦ. Είναι πολύ σημαντικό για όλους να ολοκληρώνεται με αυτόν τον τρόπο μια χρονιά. Είναι απίστευτο το συναίσθημα».

Θανάσης Γιαννακόπουλος: «Μπράβο σε όλους»

«Είναι αλήθεια ότι έχω πάρει πολλά πρωταθλήματα, Έχω να πω ένα μεγάλο μπράβο στα παιδιά και στον Φράγκι που ανέλαβε την ομάδα σε μία πολύ δύσκολη στιγμή. Συνεχίζεται από τον ανιψιό μου και αυτό μετράει. Το πρωτάθλημα αποτελεί μία δικαίωση όλης της οικογένειας μας. Μπράβο σε όλους για όσους πήραν το νταμπλ. Η αυριανή μέρα της ομάδας είναι θέμα της διοίκησης. Αυτή θα δημιουργήσει τη νέα ομάδα ώστε να πρωταγωνιστήσει ο Παναθηναϊκός».