Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Καλησπέρα σας κύριε Χατζή

Κύριε Χατζή το apopsignomi.blogspot.com ούτε κωλοτούμπες κάνει, ούτε φιλανθρωπικό ίδρυμα είναι.
Είναι η δουλειά μου για πάρα πολλά χρόνια και απορώ πως δεν το είχες καταλάβει.
Δημόσια γράψαμε πως εξυπηρετήσεις δεν κάνουμε και δεν γράφουμε κάτι, αν δεν το πιστεύουμε.
Κύριε Χατζή, οικονομικός μας πάροχος ήσουν κι εσύ μέχρι τώρα και απορώ γιατί το ξεχνάς.
Κύριε Χατζή είχαμε, έχουμε και θα έχουμε πάντα άποψη και ....
γνώμη και θα την γράφουμε ελεύθερα.
Κύριε Χατζή, δεν ήταν λίγες οι φορές που αρνήθηκα να γράψω κάποια πράγματα που ήθελες, αφού δεν τα πίστευα.
Δεν θέλω να σου θυμίσω τις τελευταίες φορές, γιατί αυτό αφορά ....εμένα κι εσένα.
Τα θέματα που είχες και έχεις με τον κ. Παπακωνσταντίνου, τον κ. Πίσχινα, τον κ. Ρέτσα, τον κ. Δαφνή και γενικότερα με την ΕΠΣΕ, δεν μ΄ απασχολούν. Έκανα ότι μπορούσα για σένα, αλλά δεν μπορούσα παραπάνω. Λυπάμαι που το μίσος σου για τους κυρίους της ΕΠΣΕ σε τύφλωσε τόσο πολύ, που έφτασες στο σημείο να συκοφαντείς εμένα.
Είδες πως εγώ μαλάκας δεν είμαι, ούτε κωλοτούμπες κάνω, αλλά ούτε θα συνεχίσω το ξεκατίνιασμα μαζί σου. Εσύ μπορείς να συνεχίσεις.
Κύριε Χατζή, δεν προσπάθησα ποτέ να φρενάρω κανέναν και δεν θα το κάνω και τώρα.
Για να φρενάρεις κάποιον, πρέπει αυτός να είναι σε κίνηση και για να είναι σε κίνηση, πρέπει να κατεβάσει το χειρόφρενο!!!

Καλησπέρα και σου εύχομαι τα καλύτερα.
Στέλιος Γκάρας