Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

Δεν έχω θέμα

Κύριοι δεν έχω θέμα με τις αντιδράσεις και την συμπεριφορά κανενός. 
Δεν μ' απασχόλησε ποτέ το αν κάποιος με συκοφαντει στα καφενεια, στους φίλους του ή στους συναδέλφους του. 
Αυτό που μ' ενοχλεί είναι η προστασία και η εξυπηρέτηση που είχανε από ανθρώπους, τους οποίους στην συνέχεια αδειασαν.... 

Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Ο δήμαρχος Διρφύων Μεσσαπίων κ. Γιώργος Ψαθας, δεν έβαλε κάποιον δικό μου στην δουλειά αφού δεν είμαι και δημοτης ή κάτοικος στον Δήμο του. Άλλους προφανώς τους έδωσε έστω και για λίγους μήνες. 
Αλήθεια αν έδινε σε μένα για κάποιους μήνες δουλειά, δεν θα έπρεπε να του πω ένα ευχαριστώ;  Δεν θα ήμουν αχαριστος αν αντί για ευχαριστώ, του έκανα επίθεση επειδή δεν με ξαναπηρε; 
Κύριε Ψαθα, εγώ κακός είμαι, αλλά πως να χαρακτηρισω εσάς, που την πατησατε;