Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Η άποψή μας για "τον τερματοφύλακα" του ΛΗΛΑ

Κύριοι του ΛΗΛΑ δεν θέλω παρεξηγήσεις και δεν αλλάζω την άποψή μου, ούτε υποτιμώ ποδοσφαιριστές. Γράφω απλά την άποψή μου και έχω κάθε δικαίωμα, γιατί τον ΛΗΛΑ τον πλήρωσα κι εγώ ακριβά, αφού κατά καιρούς "με πυροβολήσατε" όλοι σας.
Η ομάδα είχε 2 τερματοφύλακες έμπειρους και έναν πολύ καλό νεαρό από την ομάδα ΝΕΩΝ.
Η ομάδα δεν έχει στόχο τον πρωταθλητισμό και αυτό το πρωτάθλημα ήταν μια καλή ευκαιρία να ...
κοιτάξει τα παιδιά που είχε στην ομάδα.
Διώξαμε τον τερματοφύλακα Τσάμαρη. Γιατί;
Μήπως ήταν ακριβότερος; Μήπως δεν θα ήταν ένα καλό δίδυμο με τον Μαντά;
Το είχα πει και το ξέρουν.
Είχα πει μη φορτώνετε την ομάδα. Δώστε χώρο στα νέα παιδιά και μην πληρώνετε.
Κύριοι έχω την άποψη πως έπρεπε να μείνει ο Τσάμαρης. Φαίνεται πως κάποιος δεν τον ήθελε και μην πείτε όχι.
Αφού όμως έφυγε πιστεύω πως το δίδυμο Μαντάς και Σμιγάδης θα ήταν η καλύτερη λύση.
Όποιος πει όχι, τότε δεν παρακολουθεί, αγώνες του ΛΗΛΑΣ.
Έτυχε να δω τα παιχνίδια με ΜΑΚΡΥΚΑΠΑ, ΕΡΕΤΡΙΑ και τον αγώνα κυπέλλου.
Σταματώ εδώ.