Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

Καλησπέρα

Συμφωνώ με τον φίλο αναγνώστη που τηλεφώνησε και θέλησε να μ΄ ενημερώσει, για την λάσπη που κάποιοι ρίχνουν.
Αγαπητέ αναγνώστη, εγώ δεν ανησυχώ.
Το να βγω και να λέω βλακείες, για να γελάνε κάποιοι δεν θα το κάνω ποτέ.
Θα λέω την άποψή μου, εκεί που πρέπει και φυσικά μέσα από το apopsignomi.
Αγαπητέ αναγνώστη αυτοί που λένε διάφορα, είναι αυτοί οι οποίοι πριν λίγο καιρό βριζόντουσαν μεταξύ τους και μάλιστα με τον χειρότερο ....
τρόπο.
Η πόλη μας έχει χωριστεί στα δύο. Κάποιοι έχουν εμπειρία στο θέμα αυτό αλλά εδώ δεν θα τα καταφέρουν.
Πανωχωρίτες και Κατωχωρίτες δεν θα υπάρξουν σε καμία περίπτωση.
Στο τέλος θα κερδίσουν τα παιδιά και αυτοί οι οποίοι δεν κερδίζουν από αυτά.
Είμαι υπέρ της επιχειρηματικότητας, αλλά όχι υπέρ των επιχειρηματιών οι οποίοι προσπαθούν να κάνουν κακό στους άλλους.
Όσο για το θέμα των παιδιών μου, αγαπητέ αναγνώστη, ας λέει ότι θέλει όποιος θέλει.
Κανένα πρόβλημα δεν είχα, δεν έχω και δεν θα έχω με τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς.
Για τα παιδιά μου, μόνο καλά λόγια ακούω από τους δασκάλους τους και αυτό με κάνει να είμαι ευτυχισμένος. Πάνω στον πανικό του ο καθένας μπορεί να λέει ότι θέλει, αλλά να είσαι σίγουρος πως τέτοιο θέμα δεν υπάρχει.
Εναντίον μου κάνουν πολλά, αλλά για τα παιδιά δεν το δέχομαι. Αυτό να ξέρεις πως και να το είπαν, δεν το πιστεύουν. 
Το ότι όλο αυτό το θέμα έχει ενοχλήσει την οικογένειά μου, το ξέρω και γι' αυτό δεν επέλεξα την σιωπή. 
Δεν ζούμε σε γυάλα και γι' αυτό τον λόγο δεν θέλουμε διάλογο με κανέναν συκοφαντη. 
Είπανε πολλά και κανένας διάλογος δεν μπορεί να τα σβήσει. 
Συνεχίζουμε και έχουμε κάθε δικαίωμα να στηριξουμε τα συμφέροντα μας, οπως και οι άλλοι στηρίζουν τα δικά τους συμφέροντα. 
Την καλησπέρα μας.