Σάββατο 20 Μαΐου 2017

Καλημέρα

"Μη μου μιλάτε, αφήστε με μόνο μου".
Κάπως έτσι δεν τα λέει το λαϊκό άσμα;
Ε, λοιπόν από σήμερα θα το τραγουδάω, γιατί ένας καλός άνθρωπος, έδωσε εντολή στους υποτακτικούς του, να κάνουν ότι μπορούν, ώστε κανείς να μη μου μιλάει και κανείς να μη μου κάνει παρέα!!!!!
Μεγάλε, είσαι άπαιχτος. 
Θα καταλάβεις πολύ σύντομα, πως έτρεξες περισσότερο απ΄ ότι έπρεπε και στην πρώτη στροφή, βρέθηκες εκτός δρόμου!!! Δεν είσαι καλός στην επικοινωνία ....
φίλε και γι΄ αυτό χάνεις. Δεν σου το είχα γράψει μέχρι σήμερα, γιατί πίστευα πως θα έβαζες μυαλό.
Για να μην τρέφεις αυταπάτες, θα πρέπει να ξέρεις πως δεν μου περισσεύει πλέον χρόνος, ούτε για παρέες, ούτε για να κάνω αυτά που κάνεις εσύ.
Μεγαλώνω τα παιδιά μου και προτιμώ "να παίζω" μαζί τους, παρά να τρέχω δεξιά κι αριστερά παριστάνοντας τον παράγοντα, με τα λεφτά των άλλων.
Εύχομαι ν΄ ακούσουν τις συμβουλές σου όλοι και να μην λένε ούτε καλημέρα.
Εγώ θα περιμένω την συγνώμη σου, έστω κι αν χρειασθεί να περιμένω χρόνια.
Όσο για τις ρουφιανιές σου, δεν έχω να πω κάτι. Κοίταξε το σπίτι και την οικογένειά σου και μετά διορθώνεις και τους άλλους.