Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

Γιάννης Παπακωνσταντίνου

ΑΠΟΡΙΑ 2η: ποιος δουλεύει ποιον!!!!

Συναντήθηκαν σημερα λενε Π.Δ.Ε -  ΥΠΟΥΡΓΟΣ- FIFA & UEFA Για ΑΛΑΓΗ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΟ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΒΑΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΩΝ...
ΑΟΡΙΣΤΟ !!!

Ειναι Αλήθεια οτι θα γίνουν Εκλογές κ ποτε ;;;
ΑΛΛΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΞΥΓΙΑΝΤΕΣ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΝ ΣΤΟΝ ΒΟΛΟ !!!
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥΣ !!!
Απορία μου ειναι πως μια τυχαία συνάντηση παλαιότερα ήταν η αιτία να δημιουργηθεί η περιβόητη ΕΓΓΛΗΜΑΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ;;; ΑΛΗΘΕΙΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ;;;
Το κακο βέβαια ειναι οτι εμείς οι Ενώσεις λίγες στιγμές ήμασταν ενωμένοι για την δικη μας προστασία και να μην νιώθουμε την εκάστοτε ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΣ ΔΙΩΞΗ για την ενασχόληση μας με το ερασιτεχνικό Ποδόσφαιρο !!!

ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Κ ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ FIFA ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΓΡΑΨΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΟ ΑΔΥΝΑΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΕΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΡΓΟ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΩΣ ΠΡΟΒΑΤΑ ΓΙΑ 
ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.

Η ΑΠΑΓΟΗΤΕΥΣΗ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΗ.
Η ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ.

ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΤΙ Ο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΣΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΟ ΘΑ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΝΩΣΕΙΣ !!!