Σάββατο 20 Μαΐου 2017

Καλησπέρα σας κύριιοι

Οι κύριοι Γιώργος Αγραφιώτης, Θανάσης Κοτσίφης και Κώστας Κουτσαυλής, είχαν την ατυχία να βρεθούν κάποιες φορές και να πιούνε καφέ μαζί μου. Έγκλημα κύριοι.
Τι δουλειά έχετε εσείς, παρέα  μ΄ εναν κακό άνθρωπο σαν κι εμένα;
Εσείς είχατε για παρέα ανθρώπους οι οποίοι σας αγαπούσαν, σας εκτιμούσαν και σας σεβόντουσαν.
Άνθρωποι οι οποίοι ήταν δίπλα σας στις χαρές και στις λύπες. Άνθρωποι με τους οποίους κάποιοι συνυπήρξατε ως συναγωνιστές στην πολιτική, αλλά ...
ενώσατε και τις δυνάμεις σας στον αθλητισμό.
Γιατί δεν μείνατε δίπλα σ΄ αυτούς τους κυρίους;
Γιατί πάψατε να τους στηρίζετε; 
Μήπως επειδή σας κατηγόρησαν πως βάλατε χέρι στα χρήματα από τα διαρκείας;
Μήπως επειδή σας κατηγόρησαν πως δεν βάλατε χρήματα για να καλύψετε και αυτά που δεν έβαζαν αυτοί;
Μήπως επειδή σας απείλησαν να σας πάνε στον εισαγγελέα για πλαστογραφία;
Μήπως επειδή ζήτησαν ν΄ αφήσετε απλήρωτους τους ποδοσφαιριστές, ώστε να μην χρειασθεί να πληρώσουν κι αυτοί;
Μήπως επειδή μπήκαν στα μαγαζιά σας και μπροστά στον κόσμο σας έκαναν ρεζίλι;
Πόσα να γράψω ακόμη;
Κύριοι, εμείς φίλοι δεν είμαστε.
Μπορεί να πίνουμε το καφεδάκι μας και να συζητάμε ποδοσφαιρικά, αλλά διαφωνούμε σε πολλά και το ξέρετε.
Λάθη κάνουμε όλοι και εγώ έχω κάνει τα περισσότερα.
Ποτέ όμως δεν θα μ΄ ακούσετε να πω κάτι για την οικογένεια και την δουλειά του οποιουδήποτε.
Αυτό δεν σημαίνει πως δεν ξέρω ή πως δεν μπορώ να κάνω, ότι κάνουν κάποιοι κύριοι, οι οποίοι ξαφνικά δείχνουν ενδιαφέρον για σας και θέλουν το καλό σας.
Την καλησπέρα μου κύριοι και να ξέρετε πως εγώ κωλοτούμπες δεν κάνω.
Και κάτι ακόμη.
Τα δικά μου πόδια δεν τρέμουν και δεν θα κάνω ποτέ "εισαγωγή" παραγόντων επειδή φοβάμαι να βγω μπροστά και δεν θα δώσω θέση σε κανέναν, μόνο και μόνο για να την σπάσω σε άλλους και στην συνέχεια να τον πουλήσω κι αυτόν.
Την καλησπέρα μου και να είσθε πάντα καλά.