Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

καλησπέρα σας κύριοι

 Όσοι είναι σήμερα διοίκηση στο ΛΗΛΑ και όσοι στηρίζουν αυτή την διοίκηση, γνωρίζουν καλά τι έχει κάνει και τι έχει πει ο ένας για τον άλλον, κατά καιρούς.
Κύριοι, δεν θα γράψω ονόματα, γιατί ΟΛΟΙ στο Βασιλικό γνωρίζουν τι λέει ο ένας για τον άλλον.
Το να επιστρατεύουν σήμερα όλη την λάσπη που δημιουργήθηκε εξ αιτίας της βροχής και να την ρίχνουν στο πρόσωπό μου, δεν είναι τυχαίο.
Σε σχόλιό μου, απάντησε το ΔΣ του ΛΗΛΑ, αλλά η απάντηση....
αυτή αποσύρθηκε!!!
Γιατί άραγε; 
Κύριοι, μήπως κάτι δεν είχατε μελετήσει σωστά; 
Η βιασύνη κάνει πολύ κακό. Τώρα ξέρετε.
΄Οσο για τον κύριο που απειλεί να μας  .............., τον περιμένουμε.
Για τον άλλον κύριο ο οποίος δεν έκρυβε την χαρά του, όταν του είπαν πως βρέθηκε λύση, θα του πούμε πως εμείς πρώτα μελετάμε, διασταυρώνουμε, ρωτάμε και μετά γράφουμε.
Και κάτι τελευταίο γι΄ αυτόν τον κύριο. Εμείς ρωτάμε τους ανθρώπους, τους οποίους βγάζουμε το καπέλο, για την εμπειρία και τις γνώσεις που έχουν στο ποδόσφαιρο και δεν πάμε σ΄ αυτούς κατόπιν εορτής. Τώρα ξέρεις.
Κλείνοντας θα γράψω κι ένα μικρό παραμύθι.
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν κάποιος "Βασιλιάς" ο οποίος κυβερνούσε μια χώρα ή τουλάχιστον έτσι νόμιζε.
Είχε και κάποιους συνεργάτες του, αλλά και κάποιους οι οποίοι τον στήριζαν χωρίς να είναι, ας πούμε στο υπουργικό συμβούλιο!!!!
Μια μέρα λοιπόν αποφάσισε ο "Βασιλιάς" να κάνει μια συνάντηση με άλλους οικονομικούς παράγοντες. Πήγαν λοιπόν να πιούνε μια μπύρα "βασιλική εννοείτε  και τα είπανε.
Κάποια στιγμή τους λέει ο "Βασιλιάς": "Ελάτε μαζί μου εσείς που είσθε άξιοι, γιατί τον άλλον τον έχω κάνει πέρα. Δεν είναι εντάξει. Δεν τον γουστάρω"!!!!
Κύριε Γιάννη, μήπως εσύ ξέρεις κάτι περισσότερο;
Εγώ αυτά ξερω και αυτά γράφω, όχι από το μυαλό μου, αλλά επειδή υπάρχουν πάντα αυτοί που τα λένε και τα κάνουν.