Τετάρτη 17 Μαΐου 2017

Καλησπέρα σας κύριε Πρέκα

Μπορεί να μας κατηγορούν οι διοικούντες τον ΛΗΛΑ, αλλά ξέρουν πως έχουν άδικο.
Κύριε πρόεδρε, έχετε μεγάλες ευθύνες.
Δεχθήκατε να μας βρίζουν, να μας συκοφαντούν και να μας θεωρούν εχθρούς του ΛΗΛΑ, άνθρωποι οι οποίοι δεν ήταν ποτέ ΛΗΛΑΣ και φυσικά κοιτούσαν τα συμφέροντά τους.
Δεν πολεμούσαμε εμείς τον ΛΗΛΑ. Άλλοι ήρθαν ως κατακτητές και άλλοι ήρθαν στον ΛΗΛΑ για να εξυπηρετήσουν, τα σχέδια αυτών που βλέπουν τις καρέκλες στα γραφεία της ΕΠΣΕ.
Κύριε Πρέκα εμείς δεν βάλαμε ποτέ την ουρά στα σκέλια ....
και ποτέ δεν θα σκύψουμε το κεφάλι.
Ποτέ δεν θα κάνουμε κωλοτούμπες και φυσικά κανείς δεν μπορεί να μας πληρώσει για να γράφουμε ότι θέλει.
Λένε οι διοικούντες πως μας πληρώνει ο κ. Αγραφιώτης και ο κ. Κοτσίφης για να γράφουμε όσα γράφουμε. Είσθε περαστικός από το Βασιλικό και λογικό είναι να μην ξέρετε κάποια πράγματα.
Αλήθεια ποιος μας πλήρωνε όταν ασκούσαμε κριτική στην διοίκηση Κοτσίφη;
Κύριε Πρέκα, βλακείες και συκοφαντίες μπορώ να ρίχνω κι εγώ στην πιάτσα, αλλά δεν θα το κάνω, γιατί δεν το έχω ανάγκη. Έχω επιχειρήματα και τα οποία δεν μπορείτε ως διοίκηση να τα ξεπεράσετε.
Αυτή την διοίκηση, όπως και άλλες, την στήριξαν δύο άνθρωποι, με τους οποίους μπορεί να διαφωνώ σε πολλά, αλλά δεν μπορώ να αρνηθώ πως με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, μάτωσαν οικονομικά περισσότερο από το σύνολο των διοικούντων σήμερα. Οι κύριοι Παπαθανασίου και Κοκάλας, δεν είναι ευχαριστημένοι με τα όσα συνέβησαν και αυτή την χρονιά στον ΛΗΛΑ και το γιατί το ξέρουν οι ίδιοι. Πίστεψαν σε κάποιους, αλλά απογοητεύθηκαν. Εσεις κύριε Πρέκα το γιατί το ξέρετε καλύτερα από εμας.
Κύριε Πρέκα, λέτε πως μας βάζει ο κ. Αγραφιώτης να γράφουμε όσα γράφουμε.
Κρίμα. Κρίμα γιατί εμείς δεν γράψαμε ποτέ πως σας έφερε στον ΛΗΛΑ ο Μελισσανίδης ή κάποιος άλλος.
Κρίμα. Κρίμα γιατί εσείς πάτε καθημερινά για συζητήσεις με τον κ. Αγραφιώτη και του λέτε να μπει στην διοίκηση, γιατί θα διώξετε κάποιους άλλους και πως ο Αγραφιώτης είναι χρήσιμος.
Κύριε Πρέκα, λυπάμαι αλλά αυτά πρέπει να τα μάθει ο κόσμος.
Εγώ δεν έριξα λάσπη στο πρόσωπό σας, γιατί δεν είχα ανάγκη μιας τέτοιας πρακτικής.
Εσείς επιτρέψατε όμως σε μέλη της διοίκησής σας, προπονητές και άλλους να λασπολογούν εναντίον μου. Θ΄ ακούσετε πολλά στην Γενική Συνέλευση στην οποία φυσικά τώρα θα πρέπει να οδηγηθεί ο ΛΗΛΑΣ με υπηρεσιακή διοίκηση, για να είναι όλα νόμιμα.
Κύριε Πρέκα, λυπάμαι πολύ, αλλά δεν μας πιστέψατε όταν σας τα γράφαμε.
Πιστέψατε τα δεκανίκια σας, τα οποία όμως απλά ήθελαν μια θεσούλα και σας οδήγησαν σε λάθος πορεία.
Εγώ κύριε Πρέκα είμαι αμυνόμενος και έχω κάθε δικαίωμα, να χρησιμοποιήσω κάθε νόμιμο μέσο, για ν΄ αντιμετωπίσω την λάσπη που έπεφτε και πέφτει στο πρόσωπό μου.
Κύριε Πρέκα, επιλέξατε λάθος πλευρά. Δεν σας φταίμε εμείς.