Παρασκευή 25 Αυγούστου 2017

Καλημέρα

Θα ξεκινήσω στέλνοντας την καλημέρα μου στον πρόεδρο του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ τον κ. Γιώργο Τσαγκάρη. Το κάνω γιατί αισθάνομαι ολίγον από μαλάκας.
Αγαπητέ κύριε Τσαγκάρη δεν έχω αναφερθεί ποτέ στην οικογένειά σας ή στην οικογένεια μέλους του ΔΣ του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και δεν έχω βρίσει κανέναν σας
Εσείς όμως ξέρετε καλά το τι επίθεση δέχομαι εγώ και η οικογένειά μου καθημερινά από μέλη του ΔΣ του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Κύριε Τσαγκάρη δεν θα μπω στις λεπτομέρειες των μηνυμάτων που δέχθηκα λίγο μετά τα μεσάνυχτα για ευνόητους λόγους, θα γράψω μόνο τούτο. Την δική μου την.....
οικογένεια την έχετε σκεφτεί;
Ποιος σας είπε πως δεν διαβάζει η οικογένειά μου όσα γράφουν και λένε συνεργάτες σας; Ποιος σας είπε πως μπορεί ο καθένας σαν να χυδαιολογεί εναντίον της μητέρας μου στο γήπεδο κι εγώ να μην έχω το δικαίωμα να προστατέψω την οικογένειά μου.
Δεν απείλησα κανέναν και δεν απειλώ κανέναν. Δεν αναφέρθηκα στην οικογένειά σας ποτέ και δεν έχετε κανένα δικαίωμα να ρίξετε ευθύνες σ΄ εμένα.
Κύριε Τσαγκάρη, μου είχατε στείλει ένα μήνυμα στις 26 Ιουνίου και μου είχατε πει πως "του έχω δώσει προθεσμία μέχρι και αύριο, αν δεν ......... εγώ θα φύγω από πρόεδρος, γιατί φοράω παντελόνια"
Άλλαξε κάτι από τότε κύριε πρόεδρε;
Για να τελειώνουμε με το θέμα αυτό μια και καλή.
Για το τι συμβαίνει στην οικογένεια του καθενός, δεν έχω καμία ευθύνη και δεν δέχομαι να με απειλεί κανείς. Από τις εκάστοτε διοικήσεις του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ έχω δεχθεί πολλά, για έναν και μόνο λόγο. Επειδή γράφω την αλήθεια κι επειδή ξέρετε πως μέχρι σήμερα έχω δικαιωθεί σε όσα έχω γράψει.
Εγώ κύριε Τσαγκάρη δεν έχω πολλούς τρόπους άμυνας. Δεν έχω ούτε μπράβους, ούτε πιστόλια. Δεν θα σας πω τι θα συμβεί, αν συμβεί κάτι σε μέλος της οικογένειάς μου, γιατί απλά δεν θα κάνω κάτι, πέρα από το να πάω στις αρχές και να καταθέσω τα όσα έχουν συμβεί σε βάρος μου από μέλη του ΔΣ του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ. Ξέρετε πως τα έχω όλα στην διάθεσή μου. 
Σας καλώ να πείτε δημόσια κάτι που έγραψα εγώ, εναντίον οποιουδήποτε και της οικογένειάς του.
Σχολιάζω αυτά που συμβαίνουν στον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ σε διοικητικό επίπεδο.
Γιατί προσφέρει καλές υπηρεσίες αυτός που φωνάζει ζήτω ο πρόεδρος, ζήτω η διοίκηση;
Κύριε πρόεδρε, μακάρι η ομάδα να πάει και στην Σούπερ Λίγκα. Δεν είναι αυτό το θέμα μας.
Το θέμα μας είναι πως το ψέμα είναι αυτό που κυριαρχεί και δεν το δέχομαι.
Δεν ανήκω σ΄ αυτούς που θα τα ξεχάσουν όλα, αν η ομάδα ανέβει κατηγορία. Τα ψέματα της διοίκησης δεν θα τα ξεχάσω.
Κλείνοντας κύριε Τσαγκάρη, σας καλώ σε δημόσιο διάλογο σε όποιον ραδιοφωνικό σταθμό επιλέξετε εσείς και με συντονιστή δικής σας επιλογής. Ελάτε να μιλήσουμε για τα όσα συνέβησαν από την ώρα που αναλάβατε πρόεδρος μέχρι σήμερα. Εσείς κι εγώ με τα στοιχεία μας και όχι με λόγια. 
Όταν κάποιος είναι πρόεδρος σ΄ ένα ΔΣ έχει μεγάλες ευθύνες και δεν μπορεί να ητά να είναι φίλος με κάποιον, την ίδια στιγμή που μέλη του ΔΣ "σκοτώνουν" τον ίδιο και την οικογένειά του βρισκόμενοι σε κρίση πανικού. 
Πρόεδρε τον φίλο δεν τον αποκτάς με αίτημα όπως στο fb. Τον κερδίζεις με τις πράξεις σου.
Καλημέρα