Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Καλημέρα

Αφιερωμένη "στον κύριο" μέλος της διοίκησης του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ ο οποίος χθες δείχνοντας πόσο άνδρας είναι, έβριζε φτάνοντας στο σημείο να χυδαιολογεί και εναντίον της μητέρας μου.
Αυτοί είσθε κύριοι του ΔΣ του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Φυσικά και δεν απάντησα στον τύπο, γιατί ξέρω την μητέρα μου και την οικογένειά μου.
Δεν ξέρω αν ο ίδιος ξέρει από οικογένεια, αλλά εύχομαι ο θεός να του ανταποδώσει την καλοσύνη και τον σεβασμό που ο ίδιος έδειξε.
Κύριε Τσαγκάρη, κύριε Κακαβά, κύριε Πίσχινα και κύριε Αναγνωστάκη να ....
καμαρώνετε για το ήθος σας.
Όσο κι αν παριστάνετε τους κάποιους, οι πράξεις και η αποδοχή τέτοιων συμπεριφορών σας χαρακτηρίζουν. Εγώ για την δική σας μητέρα, ούτε είπα, ούτε έγραψα κάτι. 
Ας σας κρίνει ο θεός, γιατί εγώ όσα και να γράψω θα είναι λίγα.
Θέλω να ζητήσω συγνώμη από τον κύριο Αυλωνίτη, αφού μετά τον αγώνα δεν έκανα αυτό που του είπα, αλλά μετά από την συμπεριφορά του κυρίου Σιγανού ο οποίος είναι μέλος της διοίκησης του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ, δεν θα μπορούσα να μιλήσω μαζί του.