Πέμπτη 24 Αυγούστου 2017

Δεν απαιτώ

Δεν απαιτώ σεβασμό από κανέναν και περισσότερο από τους διοικούντες τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Πως να απαιτήσεις σεβασμό από ανθρώπους οι οποίοι "πούλησαν" αυτούς που τους έδωσαν θέση στο ΔΣ της ομάδας;
Πως να απαιτήσεις σεβασμό από ανθρώπους οι οποίοι είπαν ψέματα στους φίλους του ιστορικού ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ;
Άνθρωποι οι οποίοι πιστεύουν πως επειδή είχαν κάποιο αξίωμα, μπορούν να διοικούν έχοντας δίπλα τους συνεργάτες τους οποίους βάζουν να βρίζουν τις μάνες όσων....
δεν τους λένε ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ.
Τι σεβασμό να απαιτήσεις;
Κάνεις τον σταυρό σου, κοιτάς τον ουρανό και ζητάς μια συγνώμη από την μητέρα σου, αφού ακούς μέλος της διοίκησης του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ να ουρλιάζει στην κερκίδα και να λέει πως "θα γαμ..... το μου... της μάνας σου".
Αυτά θέλουν οι κύριοι Τσαγκάρης, Κακαβάς, Πίσχινας και Αναγνωστάκης, αυτά στο τέλος θα λουστούν. 
Αργά το βράδυ δέχθηκα ένα τηλεφώνημα, από άνθρωπο που βοήθησε πολλές φορές τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ και ο οποίος έμαθε το τι συνέβη χθες στο γήπεδο της Ερέτριας και μου είπε κάποια πράγματα. Τον ευχαριστώ πολύ, αλλά δεν θα κάνω χρήση των όσων μου είπε. Δεν θα γράψω για τα προσωπικά κανενός, ούτε φυσικά για τον κύριο Σιγανό. Ξέρω πως η μητέρα μου ήταν κυρία, αλλά και πουτάνα να ήτανε μητέρα μου είναι και θα την αγαπώ. Τα υπόλοιπα τα ξέρουν οι κύριοι Σιγανός και τα άλλα μέλη του ΔΣ του ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Σίγουρα ξέρουν τα της δικής τους οικογένειας.