Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

Την καλησπέρα μας στον κ. Βασίλη Χατζή

Αγαπητέ κύριε Χατζή ειλικρινά δεν ξέρω τι είναι αυτό που σας οδηγεί στο να λέτε διάφορα εναντίον μου, αλλά σας δίνω το δικαίωμα να πείτε και περισσότερα και θα περιμένω να γράψετε και το όνομά μου, γιατί είναι άδικο να λέτε διάφορα χωρίς το όνομα του παραλήπτη.
Αν σας έχω κάνει τόσο κακό όπως λέτε πείτε ακριβώς τι σας έκανα και όχι με υπονοούμενα,
Δεν είχα κάποια συνεργασία στην δουλειά σας ή στην όποια επιχείρησή σας.
Αν πάλι μιλάτε εκ μέρους του ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ και του κ. Δημήτρη Ζώμα, θα χαρώ να μας....
το πείτε.
Κύριε Χατζή, ούτε μισόλογα ούτε υπεκφυγές. πείτε τα όλα χύμα, όπως εσείς ξέρετε.
Ξέρετε καλά πως εμένα απέναντι στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ και τον κ. Ζώμα δεν θα με βάλετε.
Ξέρει ο ίδιος τα πάντα και του έχω αποδείξει τα πάντα.
Σε καμία περίπτωση δεν θα προσπαθήσω να τον βάλω στο περιθώριο, όπως είπατε πως κάνατε εσείς σε μένα.
Αγαπητέ κύριε Χατζή, εγώ δεν θα σας κατηγορήσω ούτε για κωλοτούμπες, ούτε για αχαριστία.
Αυτά δεν τα διαφημίζει κανείς γιατί φαίνονται από μόνα τους.
Παραμένω εκεί με τις απόψεις μου και δεν θ΄ αλλάξω.
Φυσικά εγώ δεν διεκδικώ δάφνες, ούτε στο πεδίο του παραγοντισμού, ούτε της ενημέρωσης, ούτε της αυτοδιοίκησης, ούτε της μαγκιάς. 
Κλείνοντας να γράψω πως θα χαρώ πολύ να βρεθώ συνομιλητής σας σε μια δημόσια συζήτηση για να σας δώσω την ευκαιρία να με βάλετε μια και καλή στο περιθώριο.
Αγαπητέ κύριε Χατζή, εύχομαι για σας τα καλύτερα και να ξέρετε πως το ξεκατίνιασμα δεν είναι στα αγαπημένα μας.