Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Καλημέρα κύριε Σεφερλη

Αγαπητέ Χρήστο, το στούντιο του ραδιοφωνικού σταθμού δεν είναι καφενείο, για να μπαίνει ο καθένας και να λέει  την μαλακια του και να εκθέτει τους άλλους.  Από μένα έχεις ασυλια και το έχω γράψει....
δημόσια.  Αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα σου απαντήσω. 
Θα περιμένω, επειδή δηλώνεις μάγκας και παντελονάτος να πεις το όνομα του κυρίου στον οποίο οι κύριοι Αγραφιώτης και Κοτσίφης έδωσαν "αίμα και ύδωρ" όπως είπες ή γη και ύδωρ που προφανώς εννοούσες. Αν δεν το κάνεις θα γράψω εγώ ποιος έδινε γη και ύδωρ στους κυρίους Αγραφιώτη και Κοτσιφη για μια θέση στην ομάδα, ποιος έλεγε πως κατευθύνει προπονητή και πολλά άλλα. 
Αγαπητέ Χρήστο, αίμα δεν χρειάστηκα. 
Γη δεν χρειάστηκα και ύδωρ έχω αρκετό,αφού έχω και πηγάδι με αρκετό νερό και μπορώ να ποτιζω και ζώα. 
Ο κ. Αγραφιώτης δεν είναι ούτε ηλιθιος ούτε σκορπαει τα λεφτά του για όσα εσύ πιστεύεις. 
Χρηστάρα, αν δεν πεις το όνομα αυτού στον οποίο οι κύριοι Αγραφιώτης και Κοτσίφης δίνουν αυτά που εσύ είπες, θα γράψω εγώ ονοματακια και πολύ πιπερατες ιστορίες. 
Για να μάθουν ΟΛΟΙ ποιος χτυπάει κάτω από την ζώνη. 
Όσο για την ομάδα της ΕΡΕΤΡΙΑΣ στην οποία είναι ο κ. Κοτσίφης και ο κ. Αγραφιώτης, ήμουν εκεί στα 11 παιχνίδια του πρωταθλήματος και είχα γράψει πως μετά το 11 στα 11 ΟΛΟΙ ΕΡΕΤΡΙΑ!!!! 
Χρηστάρα, το πεδίο ελεύθερο. 
Στο ΟΛΟΙ είσαι κι εσύ και το ξέρεις. 

Καλή σου μέρα.