Τετάρτη 4 Αυγούστου 2021

Τεράστιε καλημέρα...

 - Τεράστιε γράψε και λέγε όσα θες για μένα. Σκατόψυχος και άλλα σχετικά όμως δεν θα γίνω ποτέ κι εσύ το ξέρεις καλά.
Δεν έχω  δηλώσει ποτέ δημοσιογράφος, γιατί δεν θέλω να είμαι μαζί με προσκυνημένους και κωλοτούμπες. 
Υπηρετώ τα ΜΜΕ από την δεκαετία του ΄80 με την δική μου άποψη, την οποία καταθέτω δημόσια και όχι σε μυστικές συναντήσεις.
Προσκυνητής δεν ήμουν ποτέ σε πρόσωπα και καταστάσεις και το ξέρεις καλά.
Αλίμονο αν περίμενα από εσένα να με χαρακτηρίσεις δημοσιογράφο!!!!
Θα ήταν καλό να χαρακτηρίσεις δημόσια δημοσιογράφους, αυτούς ....με τους οποίους συνομιλείς εσύ και δεν σ΄ ενοχλούν.
Και κάτι τελευταίο. Υπάρχουν πολλά τηλεοπτικά προγράμματα σκουπίδια και τα οποία μάλλον τα παρακολουθείς. Έχεις εκπαιδευτεί αρκετά λοιπόν στα πισώπλατα, στις ρουφιανιές, στην αχαριστία και όλα αυτά που θα σου επιτρέψουν να κερδίσεις χρόνο.
Εγώ αυτόν τον χρόνο δεν τον θέλω.
Παρακαλώ τον Θεό να μου δώσει λίγο χρόνο για να μεγαλώσω τα παιδιά μου και όχι για να δηλώνω πως κάτι είμαι, ενώ δεν είμαι
Ο Θεός λοιπόν είναι μεγάλος και θα κρίνει κι εμένα κι εσένα.