Τρίτη 16 Αυγούστου 2022

Αναγνωστοπούλου: «Περίμενα τέσσερα χρόνια...»

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Η Χρυσούλα Αναγνωστοπούλου ανέλυσε την εμφάνιση της στα προκριματικά της δισκοβολίας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, μετά την πρόκριση της στον τελικό της Τρίτης (16/8, 22:02), με βολή 58.13 ήδη από την πρώτη της προσπάθεια στο Μόναχο . Μια πρόκριση σε τελικό της δισκοβολίας που πετυχαίνει για τρίτη φορά στην καριέρα της. 
Η Αναγνωστοπούλου, η οποία μετέχει για τέταρτη φορά σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και η καλύτερη μέχρι σήμερα παρουσία της ήταν η 9η θέση το 2016....

στο Άμστερνταμ δήλωσε μετά την πρόκριση στον τελικό του αγωνίσματος της: «Μπήκα στην πρώτη βολή καλά και μετά λίγο το έχασα, έκανα. κάποια τεχνικά λαθάκια που μου στοίχισαν κάτι καλύτερο. Ο πρώτος στόχος έγινε, αφού μετέχω για τρίτη φορά σε τελικό. Περίμενα τέσσερα χρόνια τη διοργάνωση. Σωματικά είμαι καλά και πιστεύω σήμερα θα είμαι σε θέση για κάτι καλό. Ο προκριματικός πάντα είναι δύσκολος, τώρα κοιτάζω τον τελικό. Θέλω σήμερα να κάνω και τις έξι βολές μου και για πρώτη φορά να είμαι στις οχτώ καλύτερες της Ευρώπης».