Παρασκευή 18 Αυγούστου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Μάγκες καλημέρα.
Έχω δηλώσει πως αυτές οι αυτοδιοικητικές εκλογές, θα είναι οι τελευταίες για το apopsignomi αφού πήρα την απόφαση να κάνω στην άκρη και να δώσω χώρο σε νέους ανθρώπους, ώστε να έχουν την ευκαιρία να κάνουν το ξεκίνημά τους στον χώρο της ενημέρωσης.
Αυτό δεν αλλάζει και θα γίνει πραγματικότητα, το Φεβρουάριο του 2024 τότε που το apopsignomi θα συμπληρώσει 16 χρόνια.
Μέχρι τότε όμως θα γράφω την άποψή μου και δεν θα φοβηθώ.... κανέναν και τίποτα. Τα έχω ζήσει όλα στην ζωή μου και έχω φτάσει πολλές φορές στα άκρα, ποτέ όμως δεν έγινα κότα ή το παπαγαλάκι κάποιου.
Οι άνθρωποι τους οποίους εκτιμώ, είχαν πάντα το δικαίωμα να μου λένε κάτι που θα ήθελαν και άκουγα πάντα τις συμβουλές και τις παρατηρήσεις τους.
Αυτούς που δεν αντέχω με τίποτα, είναι οι ρουφιάνοι, είναι αυτοί οι οποίοι πάνε κάθε μήνα και παίρνουν το "δωράκι τους" και είναι προσκυνημένοι στα αφεντικά.
Βγαίνει ο άλλος και μοστράρει την φωτογραφία του στο fb και δηλώνει έντιμος και καθαρός, ενώ κάθε φορά που έχει εκλογές, περνάει από "το μπακάλικο" και εξασφαλίζει κάτι για 4-5 μήνες!!!!
Σε αυτές τις εκλογές θα γράψω αλήθειες για κάποιους και ξέρω πως θα πονέσουν.
Να μην γράψω δηλαδή πως ο τύπος που έκανε τα παζάρια του, κατέληξε εκεί που πιστεύει πως μπορεί να είναι και πρώτος σε σταυρούς προτίμησης;
Να μην γράψω πως ρίχνει λάσπη για άλλους υποψηφίους, γιατί αν και είναι στο ίδιο ψηφοδέλτιο τους θεωρεί αντιπάλους;
Θα έλεγα στον κύριο Μπαντούνα, ο οποίος είναι στο ψηφοδέλτιο του κυρίου Σπύρου να προσέχει γιατί τα πισώπλατα δεν έρχονται με δήθεν επιταγές, αλλά από αυτούς που θέλουν να τον ξεπεράσουν.