Παρασκευή 18 Αυγούστου 2023

......προσοχή στις λακκούβες

 
Αλέξανδρε, εγώ δεν αναφέρθηκα  στην οικογένειά σου και ξέρεις πως δεν το κάνω ποτέ. Δεν ξέρω τι εννοείς με αυτά που γράφεις και θα προσπαθήσω να τα ερμηνεύσω. Ποιοι είναι αυτοί που είχαν προστάτες και τώρα έπρεπε να είναι αλλού και όχι να κυκλοφορούν ελεύθεροι και να κάνουν κολιεγιές όπως εσύ λες; Αλέξανδρε γιατί το κουράζουμε;
Ονοματάκια για να τελειώνουμε. 
Υποψιάζομαι πως το θέμα αφορά τον κύριο Καθαροσπόρη, με τον οποίο αν δεν κάνω λάθος ήσασταν παρεάκι και είσαστε και κουμπάροι ή κάτι τέτοιο.
Εγώ δεν έχω μιλήσει με τον κύριο Καθαροσπόρη και θέλω να πιστέψεις πως τίποτα δεν μου είπε ποτέ.... για σένα.
Ξέρω όμως πως κάτι έκανε κι αυτός για να έχεις σήμερα την δουλειά σου. Τέλος πάντων αυτά θα τα λύσετε με τον κύριο Καθαροσπόρη τον οποίο σέβομαι άσχετα αν διαφωνώ μαζί του.
Οι δικές μου απορίες Αλέξανδρε είναι απλές.
 - Βρέθηκες στο ψηφοδέλτιο Σπύρου, ενώ είχες αποφασίσει να είσαι αλλού. Το χέρι άλλου, σε οδήγησε στον κύριο Σπύρου κι επειδή απλά δεν μπορείς να του πεις όχι. Αυτός είναι προστάτης και καθοδηγητής σου.
- Βρέθηκες στο ψηφοδέλτιο Σπύρου, ο οποίος μιλάει για εντιμότητα, καθαρότητα, νόμο και τάξη. Αλέξανδρε εσύ τα πιστεύεις αυτά; Ο κύριος Σπύρου επιλέγει τα πρόσωπα με αυτά τα δεδομένα ή αυτά ισχύουν μόνο στα λόγια;
Αλέξανδρε, εμείς δεν κρυβόμαστε. Θα το πάμε κι εμείς μέχρι τέλος και θα σε παρακαλούσαμε, ότι έχεις να πεις να το πεις δημόσια, γιατί εμείς θα το κάνουμε.
Αν η δήμαρχος κυρία Βάκα, για την οποία έλεγες τα καλύτερα είναι κάπου μπλεγμένη, να το πεις δημόσια να τελειώνουμε. Αν όμως δεν έχεις κάτι, θα πρέπει να ζητήσεις συγνώμη, γιατί στον πόλεμο που κάνεις, θα πρέπει να βάζεις κόκκινες γραμμές.
Αλέξανδρε, εγώ έχω μάθει στην πολιτική να γράφω με αποδείξεις και έχω πολλές.
Πάμε λοιπόν......