Κυριακή 10 Οκτωβρίου 2010

Δ Ε Λ Τ Ι Ο Τ Υ Π Ο Υ


Αποδεχόμενη την ιδιαίτερα τιμητική πρόταση που μου έγινε από τον Νομάρχη Φθιώτιδας και υποψήφιο Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας κ. Θανάση Χειμάρα να στελεχώσω το ψηφοδέλτιό του και να ενισχύσω τη φωνή της Εύβοιας στο νέο Περιφερειακό Συμβούλιο, δηλώνω ότι θα είμαι υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος στις αυτοδιοικητικές εκλογές του .....
Νοεμβρίου 2010 με τον συνδυασμό «Μαζί για την Στερεά Ελλάδα της Ανάπτυξης».
Συστρατεύομαι με τον υποψήφιο Αντιπεριφερειάρχη Εύβοιας κ. Σταμάτη Γκάβαλη, ένα ικανό και προβεβλημένο αυτοδιοικητικό στέλεχος, με στόχο την πολύπλευρη οικονομική ανάπτυξη και την πολιτιστική πρόοδο της Εύβοιας που θα διεκδικήσουμε με υπευθυνότητα, ισχυρό λόγο και δυναμικές σύγχρονες λύσεις στην κρίσιμη τετραετία 2011-2014.
Το πρόγραμμα διοικητικής μεταρρύθμισης «Καλλικράτης» δημιουργεί μια νέα τάξη πραγμάτων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση της Εύβοιας και μέσα στην δύσκολη οικονομική συγκυρία που διέρχεται η χώρα μας προβάλλει έντονη ανάγκη στελέχωσης του νέου θεσμού της αιρετής Περιφέρειας που θα έχει ουσιαστικές και καθοριστικές αρμοδιότητες για την στήριξη και βιωσιμότητα των νέων Δήμων.

Μετά από ώριμη σκέψη και σύμφωνη γνώμη των συνεργατών μου, παρά την αρχική μου πρόθεση να είμαι υποψήφια Δήμαρχος του νέου Δήμου Καρύστου, αποφάσισα την συμμετοχή μου στις προσεχείς Περιφερειακές Εκλογές του Νοεμβρίου 2010.
Από το νέο μετερίζι θα φανώ πολλαπλά ωφέλιμη και χρήσιμη στον νέο Δήμο Καρύστου, ο οποίος πρέπει να στηριχθεί ουσιαστικά και δυνατά με παρεμβάσεις και χρηματοδοτικά προγράμματα της Περιφέρειας για τα βασικά έργα υποδομής που απαιτούνται ώστε να ξεπεράσει τους χαμηλούς ρυθμούς ανάπτυξης που τον χαρακτηρίζουν σήμερα.
Ως Δήμαρχος Στυρέων είμαι υπερήφανη για το σημαντικό έργο που επιτελέσαμε στον Δήμο μας την τρέχουσα τετραετία 2007-2010. Ο εκσυγχρονισμός των διοικητικών υπηρεσιών, ο υπερσύγχρονος εξοπλισμός, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση νέων έργων και μελετών, η προώθηση όλων των μεγάλων έργων υποδομής, η προαγωγή του πολιτισμού και του τουρισμού είναι έργο της σημερινής Δημοτικής Αρχής που δίνει σήμερα στον Δήμο μας την δυνατότητα να ενταχθεί δυναμικά στον νέο Δήμο Καρύστου.
Ευχαριστώ από καρδιάς όλους όσους πίστεψαν και εργάστηκαν με κάθε τρόπο μαζί μου για τα οράματα και το έργο μας και τους διαβεβαιώνω ότι θα συνεχίσω να αγωνίζομαι ακούραστα για την πρόοδο και την ανάπτυξη του τόπου μας και την επίλυση των μεγάλων προβλημάτων του, μέσα από την μεγάλη και ισχυρή Περιφέρεια της Στερεάς Ελλάδας.


Με ιδιαίτερη εκτίμηση,
ΣΟΦΙΑ ΜΟΥΤΣΟΥ
Δήμαρχος Στυρέων
Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος
Στερεάς Ελλάδας