Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Ο καθένας έχει το δικαίωμα να γράφει και να λέει όσα θέλει και μάλιστα την ώρα που θέλει για να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα και τους στόχους του.
Εγώ δεν θ΄ ασχοληθώ καθόλου με τα παπαγαλάκια γιατί πραγματικά δεν έχω λόγους να το κάνω. Θα....
προστατέψω τον εαυτό μου απο τους εντολείς τους. Από τους ηθικούς αυτουργούς δηλαδή. Επειδή κάποιοι ξέφυγαν θα πρέπει να ξέρουν πως δεν με τρομάζει τίποτα. Από σήμερα θα μετράει ο καθένας τις δυνάμεις του και ο καθένας μας θ΄ αποδεικνύει καθημερινά τους στόχους που είχε απο την αρχή.
Εγώ θ΄ αποδείξω πως σέβομαι και εκτιμώ τους ανθρώπους με τους οποίους έχω πιεί καφέ, ακόμη κι όταν αυτοί έχουν ξεφύγει και διαδίδουν διάφορα.
Σε λίγες μέρες θ΄αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για κάποια πράγματα και τότε θα διαπιστώσουν πολλοί πως και λάθη έκαναν και ¨δεν με μέτρησαν¨ σωστά!!!
¨Ενα μεγάλο ευχαριστώ, σ΄αυτούς που απειλούν!!