Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Αποψή μου

Κανένα λόγο δεν έχω να ¨ψιθυρίσω¨ κάτι εναντίον του προέδρου της ΕΠΣΕ κ. Παπακωνσταντίνου και του προέδρου της επιτροπής διαιτησίας του κ. Ψαθά. Οι ίδιοι γνωρίζουν καλά πως αυτά που έχω να πώ τα γράφω και δεν τριγυρίζω δεξιά κι αριστερά για να ¨ψιθυρίζω¨ όπως κάποιοι απο συνήθεια κάνουν.
Δεν είμαι απ΄ αυτούς που προκαλούν και....
δεν γράφω κάτι για το οποίο στην συνέχεια θα πάρω πίσω. 
Κύριε Παπακωνσταντίνου και κύριε Ψαθά, ένα πράγμα να ξέρετε.
Κακό στο ποδόσφαιρο κάνουν αυτοί οι οποίοι χρησιμοποιούν το όνομά σας για δικούς τους λόγους και όχι εγώ ο οποίος ποτέ δεν σας χρησιμοποίησα και αυτό το ξέρετε καλύτερα από τον καθένα.
Ούτε είμαι ικανός να σας επηρεάσω σε κάτι, ούτε πιστεύω πως δεν ξέρετε τι ¨κυκλοφορεί¨ τελευταία στην ¨πιάτσα¨.
Είμαι βέβαιος πως έχετε δώσει εξετάσεις και τα καταφέρατε. Το ίδιο θα γίνει και τώρα.