Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

ΜΗΝΥΜΑ

Αγαπητέ αναγνώστη, όσο κι αν ψάξεις θα διαπιστώσεις πως με τους ανθρώπους για τους οποίους θα έγραφα κάτι παραπάνω, δέθηκα μετά από αντιπαραθέσεις και διαφωνίες.
Δεν είναι τυχαίο αυτό. Δεν μ΄αρέσει να χαϊδεύω αυτιά, αλλά να έχω δικαίωμα να γράφω την άποψή μου.
Κόντρες είχα με τον Γρηγόρη Μάλιαρη, τον Νίκο Ρόγκα, τον Βαλάντη Μπλέτσα, τον Γιάννη Παπακωνσταντίνου, τον Αντώνη Πριόνα, τον....
Γκαλούφα και πολλούς άλλους. Έτσι είμαι εγώ. Μ΄ αρέσει να γνωρίζω ανθρώπους οι οποίοι ξεχωρίζουν κάποια πράγματα. Αγαπητέ αναγνώστη εγώ δεν ρωτώ και μετά γράφω. Δεν μου είπε κάτι η κυρία Ρέτσα για το θέμα που έγραψα. Άποψή μου είναι αυτή.
Πιστεύω πως μπορεί να προσφέρει στον τόπο της, από κάποιο πόστο στην τοπική αυτοδιοίκηση. Οι νέοι και φιλόδοξοι άνθρωποι μπορούν και πρέπει να προσφέρουν.  Αυτό έγραψα και ας μην αρχίσουμε να κάνουμε σενάρια.