Πέμπτη 28 Ιουνίου 2012

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ κύριε πρόεδρε

Ότι κι αν κάνει κανείς, όσα χρήματα κι αν διαθέσει, όσα μέσα κι αν χρησιμοποιήσει θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα και ίσως και χειρότερο από το αν δεν μιλούσε και κοιτούσε να κάνει την δουλειά του!!!
Δυστυχώς ο νέος πρόεδρος του ΑΟΝ ΑΡΤΑΚΗΣ δεν είχε τι άλλο να πει, παρουσία των δημοσιογράφων (ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗΣ, ΒΕΤΤΑΣ, ΛΑΪΝΙΩΤΗΣ, ΛΥΤΣΙΟΣ) και αναφέρθηκε σε δικές μας αναρτήσεις εδώ και ένα χρόνο!!!
Κύριε πρόεδρε, γράψαμε κάτι που ....
ήταν ψέμα; Για όλα έχουμε στοιχεία. ξεχάσατε τις δηλώσεις σας στις εφημερίδες και στα ραδιόφωνα; 
Στο κάτω κάτω - κάτω εγώ δεν είμαι πρόεδρος για να με κρίνουν οι δημοσιογράφοι. Εγώ δεν θα χαρακτήριζα ποτέ ξένο έναν συμπολίτη μου, για μια προεδρική καρέκλα!!!
Κύριε πρόεδρε, σας χάρισε την διοίκηση ο κύριος Μπλέτσας γιατί προφανώς ήθελε να ξεκουρασθεί!!
Είσθε πρόεδρος γιατί πήρατε το δαχτυλίδι από τον κ, Μπλέτσα και δεν ακολουθήσατε καμμία διαδικασία!!
Αυτά τα είπατε στους δημοσιογράφους; Πότε είχατε Γενική Συνέλευση; Πότε προκηρύχθηκαν εκλογές; Πότε βγήκαν ανακοινώσεις; Κλήθηκαν τα μέλη να πάρουν μέρος στις διαδικασίες;
Ποιοί ψήφισαν και σας επέλεξαν για πρόεδρο;
Ποιά είναι τα μέλη της διοίκησης;
Τα μέλη αυτά είχαν δικαίωμα να εκλέξουν και να εκλεγούν;
Τα είπατε αυτά;
Τα ξέρει αυτά η διοίκηση της ΕΠΣΕ;
Αναγνωρίζει τέτοια κόλπα;
Κύριε Λούκα σας ενοχλεί η αλήθεια; Κάνετε τον έξυπνο επειδή δεν ήταν κάποιος εκεί για να σας απαντήσει;
Εγώ αν ήμουν και λέγατε για δημοσιογράφους και Μέσα Ενημέρωσης θα σας έδινα πληρωμένη απάντηση, ακόμη κι αν κατηγορούσατε άνθρωπο που δεν τον γουστάρω.
Αυτό το ξέρουν καλά οι κύριοι Λυτσιος, Αποστολίδης, Βέττας και Λαϊνιώτης.
Κύριε Λούκα, ο κ. Μπλέτσας καλά έκανε και σας παρέδωσε την ομάδα. Ξέρει πως δεν θα πάει καλύτερα απ΄οτι πήγε επί προεδρίας του. Αυτό είναι θέμα δικό του και δικό σας.
Εγώ δεν έχω εξαρτήσεις από κανέναν. Γράφω την άποψή μου και άποψή μου είναι πως ως κύριος Λούκας μπορείτε να λέτε ότι θέλετε για μένα και δεν θα μ΄ ενοχλησει καθόλου, ακόμη κι αν πείτε πως είμαι αδελφή!! Ξαδέλφη μόνο να μην πείτε. Δεν ξέρω γιατί αλλά μ΄ ενοχλεί.
Ως πρόεδρος όμως του ΑΟΝ ΑΡΤΑΚΗΣ δεν δέχομαι να λέτε ανακρίβειες.
Είσθε τελικά ή όχι πρόεδρος; Αν πείτε ΝΑΙ, τότε θα πάμε παρακάτω και θα δούμε τις διαδικασίες. Αν πείτε όχι, τότε να μιλάτε ως κύριος Λούκας και όχι ως ΑΟΝ ΑΡΤΑΚΗΣ.
Και κάτι ακόμη. Εγώ δεν ζητώ απο φίλους να βάλουν πλάτη για να πετύχω στόχους και να καλύψω μη νόμιμες και τυπικές διαδικασίες όταν θέλω κάπου να εκλεγώ!!