Παρασκευή 29 Ιουνίου 2012

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

Εδώ και ώρα προσπαθώ να αναλύσω την λέξη γκόμενα και έχω μπερδευτεί. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να αποδεχτώ ή όχι κάτι, αρκεί να το συνοδεύουν και με διευκρινήσεις γιατί δεν διαθέτω και πολύ μυαλό για να καταλαβαίνω κάποια πράγματα.
Θα μπορούσα να γίνω  ¨γκόμενα¨ για να βοηθήσω φίλους μου.
Θα μπορούσα να γίνω ¨γκόμενα¨ για να....
βρώ στοιχεία για το όποιο ρεπορτάζ.
Θα μπορούσα να γίνω ¨γκόμενα¨ γενικώς για ανθρώπους οι οποίοι θα έκαναν το ίδιο για μένα!!
Προσοχή όμως. Η κάθε ¨γκόμενα¨ έχει την δική της ταρίφα!! Αυτοί που ξέρουν από ¨γκόμενες¨ δεν θα έβαζαν δίπλα τους μια ¨φτηνή¨ αλλά μία που θα έκανε την δουλειά τους. 
Εγώ πάντως θα προτιμούσα μια ¨γκόμενα¨ στην οποία θα μπορούσα να λέω τον πόνο μου, τα προβλήματά μου και φυσικά μία που να έμπαινε και στην φωτιά για μένα.
Θα προτιμούσα μία ¨γκόμενα¨ η οποία θα μου έλεγε ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ και δεν θα μ΄ ενοχλούσε το κόστος μιας τέτοιας γκόμενας.
Φαντάσου να επέλεγα μια ¨γκόμενα¨ η οποία θα μπορούσε να ήταν ωραία και φτηνή, αλλά για όλους και όχι δικιά μου!!
Καλημέρα και χωρίς παρεξήγηση!!