Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ

Θέλω να στείλω μια μεγάλη καλημέρα στους φίλους μου στο δήμο Κύμης Αλιβερίου και ιδιαίτερα σ΄ αυτούς που πιστεύουν πως μπορούν ν΄ ανακαλύψουν τον τρόπο για να μας κλείσουν το στόμα!!!
Φίλοι μου, δεν ξέρω γιατί αλλά εγώ σας συμπαθώ. Πάντα συμπαθούσα τους ανθρώπους που πήγαιναν από γκάφα σε γκάφα και τους πολιτικούς οι οποίοι επιλέγουν λάθος συνεργάτες αλλά και.....
λάθος πολιτική.
Δεν τους λυπάμαι. Δεν είναι θέμα λύπης. Ειλικρινά το λέω. Εγώ θέλω πάντα σε κάθε Δήμο για παράδειγμα να υπάρχει ισχυρή αντιπολίτευση. Αντιπολίτευση η οποία θα στρμώχνει στην γωνία τον δήμαρχο και όχι ο δήμαρχος την αντιπολίτευση.
Στο Δήμο Κύμης Αλιβερίου δεν συμβαίνει αυτό. Ο δήμαρχος κ. Θωμάς κερδίζει κατα κράτος τους γκαφατζήδες και έχουμε το μοναδικό φαινόμενο να προσχωρούν στελέχη της αντιπολίτευσης στην συμπολίτευση!!
Κύριοι, αφήστε τις απειλές και τις μαγκιές και κοιτάξτε τι θα κάνετε. Όποιος δεν έχει τρόπους πληρώνει για να τους μάθει. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του.
Προσωπικά δεν διαθέτω χρόνο για να σας βοηθήσω. Ακουσα πως ο κ.  Θωμάς θα λειτουργήσει μια σχολή για αρχάριους σε θέματα αυτοδιοίκησης και επικοινωνιακής πολιτικής. Τρέξτε να δηλώσετε συμμετοχή γιατί οι θέσεις θα είναι περιορισμένες.
Και κάτι τελευταίο. Έχετε ως επικοινωνιολόγους ανθρώπους οι οποίοι έχουν εμπάθεια προς τον κ. Θωμά. Αυτό είναι μέγα λάθος. Τον αντίπαλο δεν τον αντιμετωπίζεις με εμπάθεια. Ο επικοινωνιολόγος όσο ερασιτέχνης κι αν είναι θα πρέπει να ξέρει κάποιους κανόνες. 
Κύριοι, αργότερα αν έχω όρεξη, θα σας γράψω κι άλλα, γιατί πραγματικά σας συμπαθώ.