Σάββατο 21 Ιουλίου 2012

ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ
Ο ΗΡΑΚΛΗΣ είναι η ομάδα της Εύβοιας η οποία μας εκπροσωπεί στις επαγγελματικές κατηγορίες. Οφείλουμε όλοι να προσέχουμε τι λέμε και να μην ισοπεδώνουμε τα πάντα. Δέχθηκα ένα τηλεφώνημα και ούτε λίγο ούτε πολύ ο κύριος που ήταν στην άλλη άκρη της τηλεφωνικής γραμμής, με στόλισε κανονικά!!!
Με κατηγόρησε επειδή είχα γράψει κάτι για τον Ηρακλή και τον Αντώνη Πριόνα.
Αγαπητέ φίλε, λέγε όσα θες, αλλά θα πρέπει να....
μάθεις και ν΄ ακούς.
Σίγουρα η πορεία του Ηρακλή με τον Αντώνη Πριόνα στον πάγκο ήταν απίστευτα καλή.
Ποιός μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό;
Όσο για τα χρήματα που λες, μάλλον προσπαθείς να κοροϊδέψεις τον εαυτό σου.
Κάποιοι δεν γουστάρουν τον Πριόνα, γιατί ζηλεύουν. Κάποιοι άλλοι δεν μπορούσαν να μοιρασθούν μαζί του τις επιτυχίες. Κάποιοι έπρεπε για λόγους επικοινωνιακούς να συμμαχήσουν και να φέρουν στην ομάδα προπονητές ονόματα.
Όλα στο παιχνίδι είναι. Να ρωτήσω όμως κάτι;
Ποιός προπονητής από αυτούς που έχουν ¨΄ονομα¨ θα έρθει χωρίς να τα πάρει;
Ποιός θα δεχθεί να μείνει για μήνες απλήρωτος;
Ας μη γελιόμαστε. Εγώ έχω την άποψή μου και δεν την αλλάζω. Σέβομαι τον κύριο Στούπα και τον κύριο Γκαλούφα, αλλά θα γράφω πάντα την άποψή μου.
Δεν μπορεί να έρχονται κάποιοι κύριοι να τα παίρνουν και να φεύγουν και τα παιδιά που οδήγησαν την ομάδα στην Β΄ εθνική να μην έχουν πληρωθεί και κάποιοι να τους βρίζουν.
Αγαπητέ κύριε, ας τελειώσουν όλα καλά με τον ΗΡΑΚΛΗ και θα γράψω και πάλι την άποψη μου.
Ο ΗΡΑΚΛΗΣ είναι μια ομάδα μιας παρέας και τώρα ένα μέλος αυτής της παρέας για κάποιους λόγους είναι εκτός. Οι λόγοι είναι γνωστοί. Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.