Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Λάλα το Γιάννη λάλα το!!

Σου το έχω πει Γιάννη μου να μην ξυθείς στην γκλίτσα του τσοπάνη και δεν με άκουσες!!!
Σου είπα Γιάννη μου να απλώνεις τα πόδια σου μέχρι εκεί που φτάνει το πάπλωμα, πάλι δεν με άκουσες!!
Δεν φτάνει που δεν ξέρεις από πολιτική, δεν....
έχεις και δυνατά παπαγαλάκια και επικοινωνιολόγους και να τ΄ αποτελέσματα!!!
Γιάννη μου τι μας έκανε πάλι ο κ. Ξύγκης;;;
Δημοτικά είναι λέει με τον Θωμά και πολιτικά μαζί σου!!!
Κάντου μια πήνυση Γιάννη μου να συνέλθει!!
Σε κοροϊδεύει Γιάννη μου!!
Εντάξει. Με τον Θωμά είναι από προχθές και το ξέρουν και οι πέτρες.
Πως όμως Γιάννη μου είναι μαζί σου κομματικά; Που ξέρει ο κύριος αυτός που ανήκεις τώρα εσύ;
Του το έχεις πει Γιάννη μου;
Γιάννη μου έχω πληροφορίες πως έρχεται στην περιοχή δημοσιογράφος του CNN, για να σου πάρει συνέντευξη!!
Εσύ στείλε τον δικό σου για να πάρει δήλωση από τον κ. Ξύγκη.
Να τον ρωτήσει διάφορα για να μπορέσουμε να κάνουμε ένα μοντάζ και να φανεί πως τελικά είναι ίδια ομάδα αίματος με σένα Γιάννη μου!!!