Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Δεν έχω λόγους να μην πιστέψω τον φίλο που μου τηλεφώνησε για τα όσα έγιναν χθές στην συνεδρίαση του ΔΣ της ΕΠΣΕ, αλλά θα περιμένω την επίσημη ανακοίνωση.Δεν έγραψε λένε τίποτα ο παρατηρητής!!!
Ποιός παρατηρητής; Αν έγραφε κάτι θα ήταν σε βάρος του!!
Πρέπει να έχεις .... δύναμη για να κάνεις αυτό που....

πρέπει, όποιες πλάτες κι αν έχει ο τερματοφύλακας της ΚΥΜΗΣ ο οποίος καθόταν στον πάγκο του ΟΛΥΜΠΟΥ και στο τέλος έδειξε και το δάχτυλο!!!
Κύριοι της ΕΠΣΕ τους ποδοσφαιριστές της ΔΡΟΣΙΑΣ δεν τους πόνεσε το δάχτυλο αυτού του κυρίου. Μην ξεχνάτε πως ο κύριος αυτός πόνεσε δυο φορές σε κύπελλο και πρωτάθλημα από την ΔΡΟΣΙΑ.
Δεν ξέρω αν εσεις θα δεχτείτε το δάχτυλο αυτών που θέλουν να προστατέψουν τους υπεύθυνους και τον κύριο που προκάλεσε και χρειάσθηκε να παρέμβει η αστυνομία, αλλά μάλλον προς τα εκεί το πάτε!!
Κύριε Ψαθά, τι έγινε;
Να σας θυμίσω δηλώσεις σας για τέτοια θέματα;
Θα κάνετε τώρα την κότα; Εγώ δεν το πιστεύω.
Κύριε Παπακωνσταντίνου, ούτε ως σκέψη δεν περνάει από το μυαλό μου, πως εσείς θα υποκύψετε σε πιέσεις.
Αποψή μου είναι πως η απόφαση θα πρέπει να βγει τώρα και όχι  ...στο μέλλον!!!