Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

Στηρίζω

Κανείς δεν θα μου επιβάλλει τον τρόπο με τον οποίο θα στηρίξω μια ομάδα της Εύβοιας και μάλιστα όταν αυτή είναι σε επίπεδο επαγγελματικής κατηγορίας. Επιλέγω τον τρόπο που θα κάνω κάτι τέτοιο χωρίς να απαιτώ από ποδοσφαιριστές, προπονητές και παράγοντες να μου δίνουν συνεντεύξεις ή να μιλούν πρώτα σε μένα και ....
μετά στους άλλους. Στηρίζω με τις όποιες δυνάμεις έχω χωρίς να χαϊδεύω αυτιά και χωρίς να κάνω κωλοτούμπες.
Δεν θέλω δημοσιότητα μέσα από την όποια ομάδα και εκεί είναι η διαφορά.. Φυσικά και δεν θα αποκρύψω τίποτα, έστω κι αν αυτό είναι ενάντια στην ομάδα, αλλά θα προσπαθήσω να το περάσω με τέτοιον τρόπο ωστε και οι αναγνώστες να ενημερωθούν και για την ομάδα να περάσει ανώδυνα.
Αγαπητοί αναγνώστες, δεν ξέρω πως τα καταφέρνουν κάποιοι, αλλά εγώ δεν μπορώ να είμαι με πρόσωπα, παρά μόνο με την ομάδα.